کتاب داستان زندگی توماس ادیسون

The Edison Story
  • 40,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: فاطمی فاطمی
    نویسنده:
کد کتاب : 46717
مترجم :
شابک : 978-9643187064
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 182
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب داستان زندگی توماس ادیسون اثر تی اس لی

در داستان تصویری، داستان به وسیله مجموعه ای از نقاشی های دنباله دار روایت می شود. این گونه داستان ها ممکن است بدون متن باشند یا اینکه با متن کوتاهی همراهی شوند. داستان های مصور اکنون به عنوان ابزاری برای ارتقای مهارت خواندن، تقویت قوه ادراک و تخیل، ایجاد جذابیت و نیز تسهیل کتابخوانی به کار می روند. استفاده همزمان از متن و تصویر به خواننده اجازه می دهد تا مفاهیم داستان را سریع تر و بهتر درک کند. در داستان های تصویری ویژگی های زمانی و مکانی داستان، شخصیت پردازی ها، حالات شخصیت ها در موقعیت های مختلف، عمدتا بر عهده تصاویر است. در جریان مطالعه داستان های تصویری، خواننده از توانایی های متعدد، مانند خواندن، دقت در تصویرها و حس فضای داستان، درک مفاهیمی که ورای آنهاست، برقراری ارتباط تصویرها با متن و مانند آنها، بهره می گیرد. این تنوع، به همراه استفاده ازفضای جذاب تصویرها، سبب می شود تا خواننده در جریام مطالعه خسته نشود و با علاقه مندی بیشتری داستان را دنبال کند.
بر این اساس، انتشارات فاطمی، ترجمه و تالیف زندگی نامه های مشاهیر ایران و جهان را به شکل داستان تصویری، در دستور کار خود قرار داده است.
مطالعه زندگی نامه مشاهیر علم و فرهنگ، سرشار از آموزه هایی به خصوص برای نسل جوان است. امید است این حرکت بتواند مورد توجه و استفاده علاقه مندان قرار بگیرد.

کتاب داستان زندگی توماس ادیسون