کتاب فرار ستاره ها از کتابخانه ی آقای لمونچلو 4

Mr. Lemoncello's All-Star Breakout Game
کد کتاب : 110374
مترجم :
شابک : 978-6222744908
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی فرار ستاره ها از کتابخانه ی آقای لمونچلو 4 اثر کریس گرابنستاین

کتاب فرار ستاره ها از کتابخانه ی آقای لمونچلو 4 هم مثل کتاب های قبلی این مجموعه پر از معما سوال و ماجراهای پیچیده است معماهایی که ذهن خواننده را حسابی درگیر خود میکند و در حین حل این معماها مطالب علمی و جالبی هم به مخاطب ارائه میدهد اگر که میخواهید هوشتان را به چالش بکشید این مجموعه را از دست ندهید.

کتاب فرار ستاره ها از کتابخانه ی آقای لمونچلو 4

کریس گرابنستاین
کریس گرابنستاین، زاده ی 2 سپتامبر 1955، نویسنده ی آمریکایی است. او اولین رمانش را سال 2005 منتشر کرد و از آن زمان به بعد، رمان های متعددی هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان نوشته است. کریس در سال 1977، از کالج ارتباطات و اطلاعات دانشگاه تنسی فارغ التحصیل شد. گرابنستاین از همان ابتدای مسیر نویسندگی حرفه ای، بازخوردهای بسیار خوبی از منتقدین دریافت نمود و بخش تحلیل کتاب پایگاه خبری نیویورک تایمز، بسیار از رمان اول او تعریف و تمجید کرد. او در نوشتن کتاب های کودک هم موفق عمل کرده و رمان فرار از کت...
قسمت هایی از فرار ستاره ها از کتابخانه ی آقای لمونچلو 4 (لذت متن)
پس از ماه ها ،انتظار قرار است آقای مونچلو مسابقه ای را برگزار کند که به صورت زنده از شبکه ی تلویزیونی محبوب کیدزاپالوزا پخش شود. مسابقه ای هیجان انگیز که پر از جلوههای بصری و فناوریهای پیشرفته است و تیمهای شرکت کننده باید قفل اتاقهای خیال سرای آقای مونچلو را باز کنند تا بتوانند از کتابخانه خارج شوند.