کتاب انقلاب هوش مصنوعی

Artificial Intelligence Revolution
هوش مصنوعی چگونه جامعه،اقتصاد و فرهنگ ما را دگرگون خواهد کرد
  • 15 % تخفیف
    200,000 | 170,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سروش سروش
    نویسنده:
کد کتاب : 110420
مترجم :
شابک : 978-9641224747
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 450
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب انقلاب هوش مصنوعی اثر روبن لی

کتاب «انقلاب هوش مصنوعی » "هوش مصنوعی چگونه جامعه،اقتصاد و فرهنگ ما را دگرگون خواهد کرد" که توسط یکی از بنیانگذاران بایدو، رابین لی نوشته شده است. تیم های دانشمندان و مدیریت بایدو را به عنوان پیشگامان حرکت به سمت هوش مصنوعی معرفی می کند. این کتاب بسیاری از آخرین ایده های مرتبط با هوش مصنوعی و پیشرفت های تکنولوژیکی را پوشش می دهد، مانند:

توانایی محاسباتی
منابع کلان داده
تعیین استانداردهای اساسی هوش مصنوعی در تحقیق و توسعه
مقدمه ای بر "سوپر مغز"
ساخت هوشمند
یادگیری عمیق
امور مالی هوشمند

این کتاب ظهور یک جامعه «هوشمند» را که از فناوری پشتیبانی می‌کند، توصیف می‌کند و چالش‌هایی را که بشریت با آن مواجه است، بازتاب می‌دهد. لی مهم‌ترین ایده‌های مرتبط با هوش مصنوعی و پیشرفت‌های فناوری را پوشش می‌دهد، از جمله: آیا هوش مصنوعی جایگزین کارگران انسانی خواهد شد و در چه بخش‌هایی از اقتصاد؟ چگونه بر مراقبت های بهداشتی و مالی تأثیر می گذارد؟ زندگی روزمره انسان چگونه تغییر خواهد کرد؟ انقلاب هوش مصنوعی رابین لی به این سوالات و موارد دیگر از دیدگاه یکی از پیشگامان توسعه هوش مصنوعی می پردازد. خواندن این کتاب برای هر کسی که نگران ظهور یک جامعه «هوشمند» با فناوری و چالش‌هایی است که بشریت با آن مواجه است، ضروری است.

کتاب انقلاب هوش مصنوعی

روبن لی
روبن لی (زاده ۱۹۶۸) مهندس نرم‌افزار چینی و کارآفرین مشهور حوزه دیجیتال است. او پس از تحصیل مدیریت اطلاعات در دانشگاه پکن، رشته علوم کامپیوتر دانشگاه ایالتی بوفالو را برگزید. باور راسخ لی به نقش حیاتی هوش مصنوعی در آینده علوم کامپیوتر و حتی بشریت، او را به سوی پژوهش و کار در این زمینه سوق داد. لی در ۱۹۹۹ همراه با اریک زو شرکت بایدو را بنیان نهاد که بستر توسعه اولین و بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوی چین و بزرگ‌ترین رقیب گوگل در جهان شد.