کتاب اماری و بازی بزرگ

Amari and the Great Game
کتاب دوم
کد کتاب : 110765
مترجم :
شابک : 978-6223011641
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 430
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

آماری و مسابقه بزرگ (2)
Amari and the Great Game
کد کتاب : 120000
مترجم :
شابک : 978-6222745813
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب اماری و بازی بزرگ اثر بی بی آلستن

آرتمیس فاول با مردان سیاه پوش در این دومین کتاب جادویی در سه گانه تحقیقات فراطبیعی پرفروش نیویورک تایمز ملاقات می کند. پس از یافتن برادرش و نجات کل دنیای ماوراء طبیعی، اماری پیترز متقاعد شده است که اولین تابستان کامل او به عنوان یک نماینده جوان، دلپذیر خواهد بود. اما بین برنامه‌های سخت‌گیرانه ضد جادوگر رئیس‌وزیر جدید، رقابت‌های شدید ماموران جوان، و نفرین برادرش کوینتون که به‌طور پیوسته بدتر می‌شود، زندگی اماری در خطر است. بنابراین هنگامی که لیگ مخفی جادوگران به او فرصتی می دهد تا از جادوگران به عنوان رهبر جدید خود دفاع کند، او رد می کند. او به اندازه کافی نگران است!

اما امتناع او به شخص دیگری اجازه می دهد تا پا به جلو بگذارد، جادوگری که نقشه های خطرناکی برای لیگ دارد. این چالش شروع بازی بزرگ را آغاز می کند، رقابتی برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی جانشین برادران شب خواهد شد و آینده جادوگران را تعیین می کند.

بازی بزرگ هم اسرارآمیز و هم مرگبار است، اما در میان جوایز جادویی برنده، آخرین امید کوئینتون است.

کتاب اماری و بازی بزرگ

بی بی آلستن
بی بی آلستن )B. B. Alston( در لکسینگتون، کارولینای جنوبی زندگی می کند. اولین رمان او، آماری و برادران شب، انتخاب شماره 1 Indie Next برای کودکان و برنده اولین جایزه کتاب کودکان و YA توسط Barnes & Noble و همچنین یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز و مستقل است.
نکوداشت های کتاب اماری و بازی بزرگ
A superb, marvelously satisfying sequel.
یک دنباله عالی و فوق العاده رضایت بخش.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Fast-paced adventure and cutthroat pre-adolescent contempt make for a delightfully challenging journey here, particularly considering the ways that Alston frames Amari’s racial and economic experiences as a Black girl as the root of her strong-willed nature and spirit of integrity.
ماجراجویی سریع و جذاب نوجوانی، سفری لذت بخش را به چالش می کشد، به ویژه با در نظر گرفتن روش هایی که آلستون تجارب نژادی و اقتصادی آماری را به عنوان یک دختر سیاه پوست به عنوان ریشه طبیعت با اراده و روحیه صداقت او تعریف می کند.
ALA Booklist

قسمت هایی از کتاب اماری و بازی بزرگ (لذت متن)