کتاب آفتاب نیمه شب

Midnight sun
کد کتاب : 59643
مترجم :
شابک : 978-6003749030
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 712
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

خورشید نیمه شب
Midnight sun
کد کتاب : 133158
مترجم :
شابک : 978-9641742845
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 748
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب آفتاب نیمه شب اثر استفنی مه یر

اینجاست! استفنی مایر، نویسنده پرفروش شماره 1، با این همراه که منتظر کتابش هستند بازگشت پیروزمندانه ای به دنیای گرگ و میش دارد: داستان عشق نمادین بلا و ادوارد که از دیدگاه یک خون آشام روایت می شود.
زمانی که ادوارد کالن و بلا سوان در کتاب گرگ و میش با هم آشنا شدند، یک داستان عشقی نمادین متولد شد. اما تا به حال، طرفداران فقط ماجرا را از زبان بلا شنیده اند. بالاخره، خوانندگان می توانند نسخه ی ادوارد را از ماجرا ،در این جلد جدید، یعنی آفتاب نیمه شب، تجربه کنند.
این داستان فراموش نشدنی که از نگاه ادوارد روایت می شود، پیچ و تاب تازه و تاریکی به خود می گیرد. ملاقات با بلا ناراحت کننده ترین و جذاب ترین اتفاقی است که او در تمام سال هایش به عنوان یک خون آشام تجربه کرده است. همانطور که جزئیات جذاب تری در مورد گذشته ی ادوارد و پیچیدگی افکار درونی او می آموزیم، متوجه می شویم که چرا این چالش، چالشی تعیین کننده در زندگی او است. او چگونه می‌تواند پیروی از قلبش را توجیه کند، اگر به این معنی است که بلا را به خطر می‌اندازد؟
در کتاب آفتاب نیمه‌شب، استفنی مایر ما را به دنیایی برمی‌گرداند که میلیون‌ها خواننده را مجذوب خود کرده است و رمانی حماسی درباره لذت‌های عمیق و پیامدهای ویرانگر عشق جاودانه برای ما به ارمغان می‌آورد.
مجله ی Time درباره ی کتاب های استفنی مایر نوشته است:

«مردم نمی خواهند فقط کتاب های مایر را بخوانند، بلکه می خواهند از درون آنها بالا بروند و در آنجا زندگی کنند.»

کتاب آفتاب نیمه شب

استفنی مه یر
استفنی مه یر با نام اصلی استفنی مورگان، زاده ی ۲۴ دسامبر ۱۹۷۳، نویسنده و تهیه کننده ی آمریکایی است که بیشتر به خاطر نگارش مجموعه ی شفق مشهور است.قبل از فارغ التحصیلی، مه یر دوباره با دوست دوران کودکی خود کریستیئن (ملقب به پانچو) آشنا شد و در سال ۱۹۹۴، در ۲۱ سالگی با او ازدواج کرد. آن ها صاحب سه فرزند پسر با نام های گبی، ست و الی شدند. بعد از فارغ التحصیلی در رشته ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه بریگهم یانگ در سال ۱۹۹۷، مه یر تصمیم گرفت خانم خانه دار شود و فرزندان خود را بزرگ کند.در سال ۲۰۰۳، هنگا...
نکوداشت های کتاب آفتاب نیمه شب
Stephenie Meyer's Midnight Sun brings about a long-awaited consummation.
آفتاب نیمه شب استفنی مایر نتیجه ای را به ارمغان می آورد که مدت ها انتظارش را می کشیدیم.
Wall Street Journal Wall Street Journal

A literary phenomenon.
یک پدیده ی ادبی.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب آفتاب نیمه شب (لذت متن)
می خواستم جواب کامل تری به سوالش بدهم و زیرلب گفتم: «نمی تونم بخوابم.» لحظه ای ساکت شد. پرسید: «هیچ وقت؟» جواب دادم. «هیچ وقت.» در نگاه نافذش، حیرت و اشتیاقی را دیدم و ناگهان هوس کردم بخوابم. نه برای فراموشی گذشته، نه برای فرار از کسالت، بلکه چون می خواستم خواب ببینم. شاید اگر می توانستم در عالم رویا باشم، اگر می توانستم خواب ببینم، می شد چند ساعتی در دنیایی که من و او می توانستیم با هم باشیم، زندگی کنم. او خواب مرا می دید. من هم می خواستم خواب او را ببینم. به من خیره شد. چهره اش سرشار از شگفتی بود. مجبور شدم نگاهم را بدزدم. من نمی توانستم خواب او را ببینم. او هم نباید خواب مرا ببیند.