کتاب من دلیل دارم

I Can Explain
فیلسوف کوچک 6
کد کتاب : 110983
مترجم :
شابک : 978-6223320378
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب من دلیل دارم اثر شینسوکه یوشی تکه

کتاب « من دلیل دارم» " فیلسوف کوچک 6 " نوشته « شینسوکه یوشی تکه» توسط نشر افق منتشر شده است.

اگر توجه کنیم که ناخن‌هات را بجویی یا دست کثیفت را با شلوارت پاک کنی، آیا این اعمال را می‌پسندی؟ خب، اول باید مشخص کنیم که آیا برای این کارها دلیل معقولی وجود دارد یا نه. در کتاب "من دلیل دارم"، یوشی با طنز و شوخی، برای هر یک از این رفتارها دلیلی عجیب و خنده‌دار ارائه می‌دهد. این دلایل خلاقانه و شادمانانه به ما کمک می‌کنند تا دلایل مختلفی را پشت این اعمال بیابیم و تخیل خود را به کار بگیریم.

کودکان، به خوبی از اطرافیانشان آگاهی دارند و سوال‌های بیشتری می‌پرسند و به همین دلیل به عنوان "فیلسوفان کوچک" شناخته می‌شوند. مجموعه کتاب‌های "فیلسوف کوچک" به تقویت روحیه پرسشگری و تفکر خلاق در کودکان کمک می‌کند. کودکانی که دنیا را به دقت مشاهده می‌کنند و سوالات زیادی می‌پرسند، در آینده ممکن است به راه‌حل‌های متفاوت و خلاقانه‌تری برای چالش‌های جدید دنیا دست پیدا کنند.

کتاب من دلیل دارم

شینسوکه یوشی تکه
شینسوکه یوشی تکه (ProfileShinsuke Yoshitake) متولد 1973 در استان کاناگاوا است. تصویرگر و نویسنده کتاب کودکان می باشد. ایجاد کمیک، تصاویر کتاب کودکان، نقاشی ها و مقاله های مصور در مورد چیزهای کوچک در زندگی روزمره ما از فعالیت های وی می باشد.