کتاب رهبری سینگولاریتی

Singularity Leadership
نمای شرکت شما برای بقا در دیجیتالی شدن‬‏‫
کد کتاب : 111679
مترجم :
شابک : 978-6227592696
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 196
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب رهبری سینگولاریتی اثر جان برک

رهبری سینگولاریتی نمونه کامل و بی نقص را توصیف نمی‌کند، بلکه یک الگوی ممکن برای مدیران اجرایی است تا برای خواسته‌های جدید دیجیتالی شدن آماده شوند. نمی‌توان بیش از حد بر فردیت شخصیت‌ها تأکید کرد و مدیران اجرایی به ابزار برنده و ویژگی‌های فردی نیاز دارند.
دیجیتالی شدن فرصت‌های متعددی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند، ارزش‌های جدید برای مشتری و همچنین برای ارائه‌دهندگان خدمات و محصولات ایجاد می‌کند.
کتاب رهبری سینگولاریتی اولین ترجمه کتابی با عنوان سینگولاریتی در ایران است که به شیوه‌ای جذاب به بررسی یکی از ابعاد قابل‌توجه آن یعنی "سبک رهبری مناسب در عصر سینگولاریتی" پرداخته است.
این کتاب به شیوه‌ای کاربردی به ارائه مفاهیم عملیاتی برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها می‌پردازد که بیشتر نقش "تسهیل‌کنندگی در شکل‌گیری عصر سینگولاریتی" دارند.

کتاب رهبری سینگولاریتی

جان برک
کارآفرین، سخنران، نویسنده پرفروش، مشاور، مدرس °°° هم بنیانگذار و رئیس آموزش در vonMorgen، شریک در MANEMO eG می باشد.جان به مدت 21 سال در توسعه مردم و سازمان در سطح جهان کار می کند. تمرکز و علاقه او همیشه بر توسعه مدیران ارشد بوده است، و به رهبران ارشد کمک می کند تا رهبری خود را به کمال برسانند و فرهنگ های شرکتی را به رفتاری معتبر، چابک و آگاهانه شکل دهند. یان مستقر در آلمان، به زبان های آلمانی، ژاپنی و انگلیسی کار می کند.