کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن

Negative Self-Talk and How to Change It
کد کتاب : 111942
مترجم :
شابک : 978-6222208189
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن اثر شاد هلمستتر

خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن یک کتاب راهنمای فوری مفید و متحول کننده در مورد نحوه برخورد با خودگویی منفی – برای خودتان یا هر کسی در زندگیتان است. این کتاب پرفروش ترین کتاب نویسنده شاد هلمستتر است که بیش از بیست کتاب منتشر کرده است. خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن مرجع پیشرو در زمینه خودگویی امروز است. در این کتاب کوچک که برای خواننده امروزی نوشته شده است، دکتر هلمستتر همه اطلاعات مهمی را که برای تغییر خودگویی منفی برای همیشه نیاز دارید، در قالبی کوتاه، آسان و فشرده به شما می‌دهد. این یک «راهنمای تغییر صحبت با خود» از موسسه Self-Talk است.
دکتر شاد هلمستتر پرفروش‌ترین نویسنده کتاب « خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن » و 20 کتاب دیگر است که هرکدام به نحوی می توانند زندگی را تغییر دهند. جدیدترین اثر او، " خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن " اکنون در آمازون و در تمام قالب های کتاب الکترونیکی موجود است. کتاب های او به زبان های مختلف در بیش از 70 کشور در سراسر جهان منتشر شده است.

کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن

شاد هلمستتر
دکتر شاد هلمستتر پرفروش‌ترین نویسنده کتاب «وقتی با خودت صحبت می‌کنی چه باید گفت» و 20 کتاب دیگر است که زندگی را تغییر می‌دهد. جدیدترین او، "خودگویی منفی و چگونه آن را تغییر دهیم" است. کتاب های او به زبان های مختلف در بیش از 70 کشور در سراسر جهان منتشر شده است.دکتر هلمستتر یکی از معتبرترین پژوهشگران رفتاری زمان ما است .او سالانه با 250000 نفر در سخنرانی های شخصی در سراسر ایالات متحده و بین المللی صحبت می کند.
قسمت هایی از کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن (لذت متن)
یکی از رایج ترین مشکلات رفتاری که مردم امروزه با اون روبه رو هستن، مشکلیه که من اونو اختلال خودگویی منفی نام گذاری کردم. این اختلال دارای علائمیه که میشه اونا رو تشخیص داد و میشه اونو درمانش کرد. اما اگه کنترل نشه، میتونه نتایج فاجعه باری ایجاد کنه. مشکل اینه که در حالی که بسیاری از مردم از اختلال خودگویی منفی رنج می برن، ولی اغلب از وجودش آگاه نیستن. تعداد کمی از اون ها درک می کنن که هرج و مرج منفی چطور تو زندگیشون ایجاد میشه. این چندتا سوال به شما نشون میده که آیا اختلال خودگویی منفی مشکلی تو زندگی شما ایجاد میکنه یا نه. آیا اغلب افکار منفی دارید؟ آیا بدون دلیل مشخصی احساس افسردگی می کنید؟ آیا بر تمرکز بر اهداف خودتون و کارایی که می خواید انجام بدید مشکل دارید؟