کتاب احمق بانمک (3)

Cucu la praline s'envole
بالنی با دو بلیط اضافه
  • 15 % تخفیف
    130,000 | 110,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هوپا هوپا
    نویسنده:
کد کتاب : 112222
مترجم :
شابک : 978-6222044091
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب احمق بانمک (3) اثر فانی ژولی

این‌جا هم خیلی می‌خندید و هم خیلی حرص می‌خورید. برادرهای آنژل او را احمق بانمک صدا می‌کنند و او هم هر بار با کمک دروهمسایه و دو دوست عزیزش، کلوئه و کوین، حسابشان را می‌رسد. در ضمن آنژل عاشق لباس صورتی، آب‌نبات، ماست لیمویی و مشویو، عروسک شیرش، است و از دوستی با کوین لذت می‌برد، البته اگر برادرهای وحشی‌اش بگذارند!
آنژل شامبر دشمنان قسم‌خورده‌ای دارد، دشمنانی که حتی وقتی می‌خواهد یک کادوی تولد خشک‌وخالی به دوستش بدهد هم ولش نمی‌کنند، حتی ممکن است از طرف او برای دوستش کوین نامه بفرستند و رفاقتشان را خراب کنند. به‌جز برادرهای ترسناکش، آیا آنژل دشمن دیگری هم دارد؟ فعلا معلوم نیست. اما به‌محض این‌که یواشکی خرگوشی را به اتاقش می‌برد، باز هم دارودسته‌ی خراب‌کارها برایش دردسر تازه‌ای درست می‌کنند. البته داشتن یک مادربزرگ باحال همیشه به آنژل کمک می‌کند، حتی وقتی پای دو برادر خراب‌کار وسط باشد. حالا باید دید تعطیلات کنار ساحل و بالن‌سواری با نقشه‌های هر دو طرف دعوا کارش به کجا می‌کشد.

کتاب احمق بانمک (3)

فانی ژولی
فانی ژولی، متولد سال 1954 در پاریس، داستان نویس فرانسوی است.او اولین کتاب خود را در سال 1984 منتشر کرد، زمانی که در حال نوشتن طرح برای نمایش های خواهرش سیلوی جولی بود. او بیش از 400 کتاب برای همه سنین منتشر کرده است. کتاب های او به 23 زبان ترجمه شده است. سه مجموعه از کتاب های کودک او برای کارتون اقتباس شده است.