کتاب چرا؟

Why?
کد کتاب : 112973
مترجم :
شابک : ‫‭978-6225212640‬‬
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب چرا؟ اثر لیلا پراپ

یک کتاب تعاملی شاد که تخیل کودکان را در حالی که می خندند و یاد می گیرند تحریک می کند.«چرا؟» برداشتی اصلی از سرگرم کردن کودکان است در حالی که به آنها در مورد قلمرو حیوانات آموزش نیز می دهد. این کتاب سوالاتی را مطرح می‌کند که احتمالا کودکان درباره حیوانات می‌پرسند: چرا فیل‌ها خرطوم دارند؟ چرا ماهی های دریایی سبیل دارند؟ چرا کانگوروها کیسه دارند؟ چرا نهنگ ها آب می‌پاشند؟
پاسخ‌ها مطمئنا باعث خنده‌ها می‌شوند: فیل‌ها از خرطوم خود برای ذخیره کردن آب استفاده می‌کنند. والوس ها از سبیل های خود برای قلقلک دادن نوزادان استفاده می کنند. کانگوروها کیسه هایی برای حمل اسباب بازی دارند. نهنگ ها به دلیل آبریزش بینی آب میپاشند.
این کتاب کودکان را تشویق می‌کند تا پاسخ‌های خود را ابداع کنند و حتی گونه‌های جانوری جدیدی را بیابند. اگر به دنبال خرید یک کتاب آموزنده و سرگرم کننده برای کودکانتان هستید، هرگز این کتاب را از دست ندهید.

کتاب چرا؟

لیلا پراپ
لیلیانا پراپروتنیک زوپانچیچ (زاده ۲۸ سپتامبر ۱۹۵۵)، با نام مستعار لیلا پراپ، تصویرگر و نویسنده اسلوونیایی است. او بیشتر به خاطر کتاب های مصور کودکانه طنزآمیزش که هم در زادگاهش اسلوونی و هم در خارج از کشور منتشر شده است، شناخته شده است.لیلا پراپ در سال 1955 در Celje به دنیا آمد. او معماری را در دانشگاه لیوبلیانا خواند و قبل از اینکه تصمیم بگیرد خود را وقف طراحی گرافیک و تصویرسازی کند، به عنوان یک معمار کار کرد.بسیاری از کتاب های او در فرانسه، آلمان، ژاپن، آمریکا، چین و جاهای دیگر ترجمه و منتشر...