کتاب بعد مرگ

After life
کد کتاب : 113087
مترجم :
شابک : 978-6007289877
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب بعد مرگ اثر دانلد آنتریم

آسیب های روحی و داغ‌های روانی هر انسان تحفه‌های دوران کودکی‌اش هستند و از قدیم گفته اند دندان اسب پیشکش شمردن ندارد. می‌شود، به حق، نفرین گوی این زخم ها بود و آن ها را مسبب بدبختی های حاضر زندگی دانست اما به کار گرفتن این زخم ها برای تولید و خلق خود حکایت دیگری است که نمونه‌اش همین کتاب است. پیش رو مجموعه ای از هفت جستار به هم پیوسته است که در هر جستار نویسنده از رهگذری نو به روایت زندگی خانوادگی و خاصه رابطه مادرش می‌پردازد. زنی غریب، با استعداد،، با بازی های پیچیده‌ی روانی مخصوص به خود که اعتیادش به الکل و سیگار عاقبت نه تنها زندگی خودش که زندگی آدم های نزدیکش را هم ویران می‌کند.

کتاب بعد مرگ

دانلد آنتریم
دانلد آنتریم متولد سال ۱۹۵۸ در ایالات متحده‌ی آمریکا است. او تاکنون سه رمان با نام‌های برای جهانی بهتر به آقای رابینسون رأی دهید، صد برادر و اثبات‌باور و همچنین یک مجموعه داستان‌کوتاه با نام تلألؤ زمردین هوا به چاپ رسانده که مشتمل بر هفت داستان‌کوتاه است که پیش‌تر در مجله‌ی نیویورکر منتشر شده بود. چند جستار و گزارش و نیز یک کتاب غیرداستانی از او با نام حیات پس از مرگ منتشر شده که خاطراتی است از مادرش. برای فهم و قضاوت سبک نگارش آنتریم باید آن را در زمینه&zwn...
دسته بندی های کتاب بعد مرگ
قسمت هایی از کتاب بعد مرگ (لذت متن)
آن موقه شصت و پنج سال داشتو سال های سال بود مدا سرفه پشت سرفه می کرد. کسی به سیگار کشیدنش گیر نمی داد، خبر سرطانش کسی را شوکه نکرد. او در این چهل سال زندگی با اعمال شاقه آرام آرام و بی وقفه تباه شده بود .