کتاب زمستان کوئری ها

Upstate
  • 15 % تخفیف
    175,000 | 148,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: برج برج
    نویسنده:
کد کتاب : 113129
مترجم :
شابک : 978-6227280036
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب زمستان کوئری ها اثر جیمز وود

«چرا هر چیزی که دوستش داریم از دستمون درمی‌ره؟»

خانواده‌ی کم‌جمعیت کوئری، طی شش روز پرالتهاب در منطقه‌ی آپ‌استیت نیویورک گرد هم‌ می‌آیند و هر یک به طریقی درگیر پرسشی می‌شوند که الهام‌بخش و هسته‌ی اولیه‌ی این داستان است: چرا زندگی برای بعضی‌ها دشوارتر از بقیه پیش می‌رود؟

آلن کوئری شصت‌وهشت‌ساله، معمار و بسازبفروش موفق انگلیسی، و دو دخترش، ونسا و هلن، هر یک در کار خود سرآمدند. اما جز این آیا وجه اشتراک دیگری دارند؟ تقریبا هیچ! و در این گردهمایی خانوادگی ناشی از یک حادثه، آلن بارها از خودش می‌پرسد چرا آن‌ها شبیه هم نیستند و چرا طلاق یا مرگ برایشان مثل باقی مردم بخشی از زندگی نمی‌شود؟ این پرسشی است که گویی جز «جیمز وود» کسی از عهده‌ی مطرح‌کردنش، آن هم با این همه ظرافت برنمی‌آید. اما دست‌زدن به زخم‌های کهنه درست مثل دیوی خفته است که به یک‌باره بیدار شده و زبانه می‌کشد و درعین‌حال طنزی گزنده در این رابطه‌ی به‌‌ظاهر سالم و در باطن پیچیده موج می‌زند.

کتاب زمستان کوئری ها

جیمز وود
جیمز داگلاس گراهام وود (James Douglas Graham Wood) (متولد 1 نوامبر 1965) منتقد ادبیات انگلیسی، مقاله نویس و رمان نویس است.وود بین سالهای 1992 و 1995 رئیس اصلی منتقدین ادبیات گاردین بود. او بین سالهای 1995 تا 2007 سردبیر ارشد The New Republic بود. از سال 2014، وی استاد نقد ادبی در دانشگاه هاروارد و نویسنده کار در نیویورکر است.
نکوداشت های کتاب زمستان کوئری ها
فلاکت پدری فداکار با ظرافتی بدیع اینجا تصویر شده است. جیمز وود، منتقد ادبی برجسته، نه تنها یک رمان شاهکار نوشته و یکی از استثنایی ترین شخصیت های پدر بد را در ادبیات خلق کرده که ردّیه ای خوش تراش بر رئالیسم هیستریک در ادبیات ساخته است.
رون چارلز، واشینگتن پست

قسمت هایی از کتاب زمستان کوئری ها (لذت متن)