کتاب تنظیم کن و فراموش کن

Set & forget: Supply and demand trading
عرضه و تقاضا ، آلفونسو مورنو
کد کتاب : 113818
مترجم : پدرام قربانی
شابک : 978-6227775426
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 461
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تنظیم کن و فراموش کن اثر الفونسو مورنو

در این کتاب به مبانی عرضه و تقاضا از دیدگاه آقای الفونسو مورنو پرداخته شده است .
مطالبی که شامل قوانین عرضه و تقاضا و نواحی تعادل و عدم تعادل میباشد. همچنین بر روی عواملی که بر روی نواحی عرضه و تقاضا تاثیرگذار هستند نیز پرداخته شده است.
این محتوا حاصل دست رنج مطالعات و تحقیقات چندین ساله آقای الفونسو میباشد که تحت یک دوره آموزشی کامل در سال ۲۰۱۸ آماده گردیده است.
آقای الفونسو در سرتاسر این کتاب با ارائه مثال های واقعی و همچنین نشان دادن مواردی برای چگونگی تحلیل دینامیک عرضه و تقاضا ، به دانش پذیر این باور را اثبات میکند که از این روش برای تمام بازارهای مالی ، ازجمله سهام ، کالاها و ارزهای دیجیتال و فارکس میتوان استفاده کرد.
نکته حائز اهمیت در مورد این کتاب این است که به مباحث مهمی ازجمله ریسک معاملاتی و روانشناسی معامله گری نیز اهمیت داده شده . درنتیجه با چنین محتوای کاملی ، دانش پذیر به مهارت کافی در زمینه معامله گری خواهد رسید.

کتاب تنظیم کن و فراموش کن

الفونسو مورنو
اسم من آلفونسو مورنو است. من یک معامله گر تمام وقت، تحلیلگر فنی خبره و بنیانگذار آکادمی تجارت آنلاین عرضه و تقاضا Set and Forget در اکتبر 2013 هستم. من به طور انحصاری در بازارهای مالی با استفاده از عدم تعادل عرضه و تقاضا با یک استراتژی اختصاصی توسعه یافته در طی سال ها معامله می کنم. که به یافتن نقاط عطف بازار کمک می کند که معامله گران حرفه ای و نهادی معاملات خود را در آن برنامه ریزی می کنند.