کتاب در واقع خانم بلوم دلش می خواهد با مرد شیرفروش آشنا شود

Eisenbahnfahren
کد کتاب : 114433
مترجم :
شابک : 978-6226677110
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب در واقع خانم بلوم دلش می خواهد با مرد شیرفروش آشنا شود اثر پتر بیکسل

شیرفروش صبح ها ساعت چهار سروکله اش پیدا می شود. خانم بلوم نمی شناسدش. بیشتر اوقات با خودش فکر می کند آدم بهتر است شیرفروش را بشناسد. «بد نیست یک بار هم که شده چهار صبح بلند بشم تا باهاش آشنا بشم.» اما نگران است که شیرفروش ببیندش و با او بداخلاقی کند یا فکر بدی درباره اش بکند. آخر، قابلمه خانم بلوم فرورفتگی دارد.
درواقع خانم بلوم دلش می خواهد با مردشیرفروش آشنا شود مجموعه داستان کوتاه کلاسیک و ارزشمندی است که نویسنده در آن توانسته اثری بی همتا برای زمان خودش و ما بیافریند. با متنی موجز، با دیدی دقیق وهمراه با روشی تاثیرگذار، داستان های پتر بیکسل ساده و کوتاه اند و خواننده را غافلگیر می کنند.

کتاب در واقع خانم بلوم دلش می خواهد با مرد شیرفروش آشنا شود

پتر بیکسل
پتر بیکسل نویسندهٔ سوئیسی و آلمانی‌زبان که در ۱۹۳۵ در لوتسرن سویس زاده شد.پیتر بیکسل در سال ۱۹۳۵ در لوتسرن، شهرکی در سوئیس به دنیا آمد. نویسنده‌ای آلمانی‌زبان است و چاپ اولین کتاب او در واقع خانم بلوم دلش می‌خواهد با شیرینی فروش آشنا شود در سال ۱۹۶۴ شهرت بسیاری برایش به ارمغان آورد. رمان فصل‌ها منتشرشده در سال ۱۹۶۷ اگرچه با اقبال عمومی و منتقدان روبه‌رو نشد اما در سال ۱۹۶۵ جایزهٔ ادبی «گروه ۴۷» را به‌خاطر چهار بخش نوشته شده‌اش برده بود. در س...
دسته بندی های کتاب در واقع خانم بلوم دلش می خواهد با مرد شیرفروش آشنا شود