کتاب هایلایت های زندگی

Highlighted in Yellow
آموزشی کوتاه برای زندگی عاقلانه و انتخاب درست
کد کتاب : 114520
مترجم :
شابک : 978-6229443071
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 137
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 2 مهر

معرفی کتاب هایلایت های زندگی اثر جکسون براون

زندگی خوب از توجه به توصیه­ های دیگران حاصل می­شود. اما با وجود این همه صدا به کدام سو باید گوش سپرد؟ وقتی دانش ­آموزان مهمترین قسمت­های یک درس را به خاطر بسپارند، آنها را با رنگ زرد هایلایت می­کنند. کلمات هایلایت شده آنهایی ­اند که برای درک موضوع و قبولی در امتحان باید با دقت بیشتری بررسی شوند.
اچ. جکسون براون جونیور، با فروش بیش از 27 میلیون کتاب در دهه گذشته، و راشل پنینگتون در کنار هم مهمترین و بهترین نقل قول­ها و داستان­­هایی را که به درک عناصر کلیدی برای یک زندگی خوب اشاره می کنند را در این کتاب برای شما هایلایت کرده ­اند: مهربانی، منش، سخاوت، شخصیت، لذت های ساده و رویا­پردازی. نتایج باارزش مطالعات آنان آموزه ­هایی است برای داشتن زندگی عاقلانه و انتخاب نیکی. هایلایت­های زندگی الهام بخشی است برای رویارویی با مسائلی که همه ما روزانه با آنها مواجه یم.

کتاب هایلایت های زندگی

جکسون براون
هریت جکسون براون جونیور نویسنده آمریکایی است که به خاطر کتاب الهام بخش خود ، اندرزهاي كوچك زندگي ، که پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بود (1991-1994) مشهور است. او متولد تنسی است. قبل از نویسندگی ، او به عنوان مدیر یک آژانس تبلیغاتی در نشویل کار می کرد. وی در سال 1962 از دانشگاه "اموری" فارغ التحصیل شد.