کتاب خوشبخت تر

Happier
کد کتاب : 117010
مترجم :
شابک : 978-6009265725
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 218
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب خوشبخت تر اثر تال بن شاهار

می توانید یاد بگیرید خوشبخت باشید ؟
بله، بر اساس پرطرفدارترین و تحول آفرین ترین دوره ای که در حوزه ی زندگی برگزار شده است می توانید یاد بگیرید خوشبخت باشید. دانشجویان دانشگاه هاروارد صف بسته اند تا سخنرانی های بینش افزا و الهام بخش دکتر تال بن شاهر را در مورد وضعیت گریزپای زندگی یعنی خوشبختی بشنوند.
چه درگیر رقابت های کمر شکن و چشم و همچشمی شده باشد و تحت فشارهای روحی باشید، چه یک لذتگرای محض باشید، و چه آماده باشید که دست از پوچ گرایی بردارید؛ درهرحال ، این کتاب دوره ی فشرده ی کاملی است در باب مفهوم گریزپای "خوشبختی" تا به شما کمک کند که زندگی ای بکنید که دوست دارید و دوست بدارید زندگی ای که می کنید.
« خوشبخت تر کتابی است الهام بخش ، نشاط آفرین، خواندنی و از آن دست کتاب های خودیار و کمیابی که واقعا به شما کمک می کند زندگی تان را تغییر دهید. »

کتاب خوشبخت تر

تال بن شاهار
تال بن شاهار ( زاده ۱۹۷۰)، همچنین به نام تال دیوید بن شاچار، معلم آمریکایی و نویسنده در زمینه های روانشناسی مثبت و رهبری است. او متعاقباً چندین کتاب پرفروش نوشت و در سال 2011 Potentialife را با Angus Ridgway، شرکتی که برنامه‌های رهبری ارائه می‌دهد، تأسیس کرد.بن شاهر دارای مدرک لیسانس از هاروارد در رشته فلسفه و روانشناسی است و دکترای خود را در رشته رفتار سازمانی از دانشگاه هاروارد در سال 2004 با پایان نامه خود با عنوان «بازیابی عزت نفس: ساختارهای شایستگی و ارزش وابسته و مستقل&r...