کتاب خنگول نیستیم،بد شانسیم!

Khengol nistim bad shansim
و ملاقات با دست خونین
کد کتاب : 119332
شابک : 978-6004138963
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 122
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب خنگول نیستیم،بد شانسیم! اثر سپیده نیک رو

سارا هیچ دوست ندارد که تعطیلات نوروزی‌اش را با کلی رختخواب و یک چادر مسافرتی در چالوس بگذراند. آن هم وقتی که دوست و همکلاسی‌اش به چالوس آمده و ممکن است بخواهد او را ببیند؛ اما برادر دوقلویش پارسا عاشق مسافرت است.
توی این سفر پرماجرا، غم، شادی، دردسر، بدشانسی، خوش‌شانسی، ترس و وحشت به هم آمیخته است و مسافران داستان با آدم‌های جدید و موقعیت‌های خنده‌دار زیادی روبه‌رو می‌شوند. نصباله‌ها در این سفر، توی سیل و آتش‌سوزی گیر می‌کنند، با دست خونین ملاقات می‌کنند، ورد مخصوص مبارزه با جن اختراع می‌کنند و خلاصه از پس همه‌چیز برمی‌آیند؛ اما هر اتفاقی که می‌افتد باور کنید که آنها ممکن است بدشانس باشند؛ اما خنگول نیستند.

کتاب خنگول نیستیم،بد شانسیم!

سپیده نیک رو
سپیده نیک‌رو (متولد اردیبهشت ۱۳۶۳ در تهران) شاعر و ترانه‌سرای ایرانی است.وی دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است.او به عنوان شاعر و منتقد، اشعار و مقالاتی در مطبوعات منتشر کرده‌است.برای انتشار مقالات نقد ادبی در ماهنامه تجربه در بخش رسانه‌های نوشتاری هفدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه نامزد دریافت جایزه شده‌است.بخشی از مقاله پایان‌نامه او با عنوان بررسی عناصر موسیقایی شعر منثور دهه هشتاد در چهار بخش در مجله تزرو منتشر شده‌است.سپیده نیک‌رو در ...