کتاب فکرهای ناگهانی

What Were You Thinking?
(توان مغز قدرتمند من برای مهار خواسته های نامناسب:باشگاه مغز)
کد کتاب : 82897
مترجم :
شابک : 978-6009751068
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب فکرهای ناگهانی اثر برایان اسمیت

وقتی کودک هستید، کنترل واکنش های شما آسان نیست - بچه ها قبل از اینکه همیشه فکر کنند، کارهایی را انجام می دهند.


این کتاب «فکرهای ناگهانی» به دانش آموزان چهار مرحله ساده برای توقف، تفکر، تصمیم گیری و انتخاب رفتار مناسب را آموزش می دهد. برادن دانش آموز کلاس سوم است. او دوست دارد در مرکز توجه باشد. همه فقط جوک ها، نظرات شوخ طبعانه و واکنش های فوری او را دوست دارند. یا حداقل این چیزی است که او فکر می کند. اما زمانی که او در کلاس به خاطر شوخی‌های بی‌موقع تصحیح می‌شود و واکنش تکان‌دهنده‌ای در حین بازی با توپ منجر به گریه همکلاسی‌اش می‌شود، معلمان و والدین برادن شروع به کار با او می‌کنند تا چگونه تکانه‌هایش را کنترل کند. آیا درس های ارائه شده توسط بزرگسالان در زندگی برادن به او کمک می کند تا راه بهتری برای مدیریت فکرهای ناگهانی خود ببیند؟ در این داستان خنده دار، اولین راهکار عملی از مجموعه عملکرد اجرایی توسط نویسنده و مشاور مدرسه برایان اسمیت را بیابید. این کتاب حاوی نکاتی برای والدین و مربیان است که در انتهای کتاب داستان گنجانده شده است تا به کودکان کمک کند هیجان خود را کنترل کنند.

کتاب فکرهای ناگهانی

برایان اسمیت
برایاناسمیت (Bryan Smith) قبل از اینکه متوجه شود استعدادی برای کمک به کودکان در برخورد با مسائل دشوار دارد، کار خود را به عنوان معلم مدرسه ابتدایی آغاز کرد. او از آن زمان به بعد مشاور مدرسه شد. او با یک مشاور مدرسه ازدواج کرده و دو پسر دارند.
نکوداشت های کتاب فکرهای ناگهانی
In the book, his school teacher teaches the kids how to stop and think about what they are getting ready to do before they do it and that they don t have to do everything their bodies are telling them to do
در کتاب، معلم مدرسه اش به بچه ها یاد می دهد که چگونه بایستند و قبل از انجام آن کار در مورد آنچه که آماده انجام آن هستند فکر کنند و اینکه مجبور نیستند هر کاری که بدنشان به آنها می گوید انجام دهند.
Alexandra

This book was perfect! It was exactly what I was hoping based on the title.
این کتاب عالی بود! این دقیقا همان چیزی بود که بر اساس عنوان انتظار داشتم.
Mom's Radius

قسمت هایی از کتاب فکرهای ناگهانی (لذت متن)