کتاب نه مثل هر روز

Not like every day
کد کتاب : 102792
شابک : 978-6227776706
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب نه مثل هر روز اثر فرهاد حسن زاده

کتاب "نه مثل هر روز" نوشته "فرهاد حسن زاده" توسط انتشارات "نشر چشمه" منتشر شده است. داستان این کتاب به این صورت است:

شهاب همراه با پدر و مادرش در یک خانه‌ی زیبا و دوست‌داشتنی زندگی می‌کند و هر روز با صدای مادرش از خواب بیدار می‌شود. پس از بیدار شدن، او همراه با پدر و مادرش صبحانه می‌خورد. سپس همه سه‌نفر با هم از خانه خارج می‌شوند. بابای شهاب به سر کار می‌رود و مامان با شهاب به مهدکودک می‌روند. هر روز، شهاب باید ساعت هشت صبح با کمک مامانش به مهدکودک برود. او در طول مسیر، به افراد مختلفی برمی‌خورد که همچنان در حال رفتن به مقاصد خود هستند. همچنین در طول این مسیر، اماکن و میدان‌هایی را مشاهده می‌کند که هر بار از دیدن آن‌ها خوشحال می‌شود.

شهاب، که قهرمان داستان "نه مثل هر روز" است، تصمیم دارد یکی از روزهای زندگی خود را برای مخاطبان تعریف کند. این روز به نظر ممکن است خیلی متفاوت از سایر روزهای زندگی نباشد، اما شهاب و خانواده‌اش می‌دانند که هر روز تازه‌ای دارد و از سایر روزهای زندگی متمایز است.

کتاب نه مثل هر روز

فرهاد حسن زاده
از نویسندگانی است که در تمامی حوزه های ادبی از داستان کودکان، نوجوانان تا رمان برای بزرگسالان دست به نگارش زده است.او نوشتن را از دوران نوجوانی با نگارش نمایشنامه و داستان آغاز کرد.از او تا کنون بیش از ۸۰ اثر چاپ شده است.