کتاب فلورینا و پرنده کوچک

Flurina und das Wildvöglein
کد کتاب : 120660
مترجم : بهروز چارباشیان
شابک : 978-6006729015
قطع : بیاضی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1952
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فلورینا و پرنده کوچک اثر سلینا چونز

در دامنه کوه‌‌‌‌‌ها و مراتع زیبای آلپ دختر جوانی به‌‌‌‌‌نام فلورینا زندگی می‌‌‌‌‌کرد. تابستان فلورینا به‌‌‌‌‌همراه خانواده‌‌‌‌‌اش خانه و مزرعه خود را ترک می‌‌‌‌‌کرد. فصل گرما را در ییلاق به سر می‌‌‌‌‌بردند. در راه فلورینا و پدر و مادرش مراقب بزها و گوسفندان بودند. برادرش هم با خوش‌‌‌‌‌حالی آنها را با ساز بادی خود در مسیر حرکت سرگرم می‌‌‌‌‌کرد.
فلورینا سبد بزرگی در دست داشت، برای تمام مرغها و جوجه‌‌‌‌‌هایش. غروب آفتاب به کلبه خودشان رسیدند. همه خوش‌‌‌‌‌حال بودند که وسایل خانه سر جایش است. حالا دیگر زمان چریدن دام‌‌‌‌‌ها در مراتع زیبای کوهستانی و زندگی دام‌‌‌‌‌داری در علفزارها است.

کتاب فلورینا و پرنده کوچک

سلینا چونز
سلینا چونز یا سلنا چونز (۴ اوت ۱۹۱۰ – ۱۷ فوریه ۲۰۰۰) نویسنده سوئیسی کودکان بود. مشهورترین اثر او زنگی برای اورسلی است، کتابی برای کودکان که توسط آلویس کاریگیت مصور شده است.سلینا چونز در 4 اوت 1910 به عنوان بزرگترین فرزند و تنها دختر چاپگر و حروفچین آنتون ام مایر از هوف و همسرش ماری لوئیز رونزی در سامدان متولد شد. چونز به عنوان معلم مهدکودک مونته سوری در برن آموزش دید. او سپس با نقل مکان به اسپانیا، انگلستان و ایتالیا زمانی را صرف یادگیری زبان کرد. اولین موقعیت تدریس او در زووز در انگادی...