کتاب ساحران باروت (3)

The Autumn Republic
جمهوری پاییز
کد کتاب : 120855
مترجم :
شابک : 978-6222044183
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 560
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب ساحران باروت (3) اثر برایان مک لالن

کتاب «جمهوری پاییز» نوشته‌ی برایان مک‌لالن، سومین و آخرین جلد از سری رمان‌های "ساحران باروت" است و با یک پایان جذاب و حماسی داستانی را که از دو جلد قبلی شروع شده بود به اوج می‌رساند. در «جمهوری پاییز»، شهر آدرو همچنان در وضعیت نامطمئن و دشواری قرار دارد. توطئه‌ها، فساد سیاسی، و جنگ‌ها تهدید مستمری برای پایتخت ایجاد می‌کنند. تاماس، گنرال معروف و شخصیت اصلی داستان، به همراه یارانش با تلاش‌های بسیار برای بازیافت شهر و حفظ استقرار نظم مواجه می‌شوند، در حالی که رازها و ویژگی‌های مخفی ساحران باروت همچنان در پس‌زمینه داستان جریان دارد.
برایان مک‌لالن با نگارشی برجسته و توصیفات زیبا، دنیایی خیالی و جذاب را معرفی می‌کند که با جلوه‌های جادویی خاص خود، خواننده را مجذوب می‌کند. شخصیت‌های داستان، با توسعه‌های شگفت‌انگیزی که در طول سری کتاب‌ها می‌یابند، به عمق و ابعاد بیشتری می‌رسند. در مجموع، «جمهوری پاییز» نه تنها به پایانی مناسب و جذاب برای سری "ساحران باروت" می‌انجامد، بلکه به یکی از بهترین نمونه‌های رمان‌های فانتزی در دهه‌ی اخیر تبدیل می‌شود. برای طرفداران فانتزی و داستان‌های سیاسی و نظامی، این کتاب توصیه‌ی غیرقابل اجتنابی است.

کتاب ساحران باروت (3)

برایان مک لالن
برایان مک لالن متولد 25 ژانویه 1986 ، نویسنده آمریکایی داستان های تخیلی و حماسی است. او نوشتن را از پانزده سالگی شروع کرد و در وب سایتها شروع به کار کرد. او در اواخر نوجوانی فعالیت خود را روی داستان های کوتاه و رمان ها شروع کرد.مک لالن در رشته ی زبان انگلیسی با تأکید بر نوشتن خلاق در دانشگاه بریگام یانگ تحصیل کرد و در آنجا با نویسنده آمریکایی براندون ساندرسون آشنا شد و به کلاسهای نویسندگی او پیوست.