کتاب تمام روز شارژ باشیم

All-day energy : 100 ways to boost your energy
صد روش برای بالا بردن قوا و انرژی
کد کتاب : 12088
مترجم :
شابک : 978-6006958323
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تمام روز شارژ باشیم اثر سید هافمن

اگر افراد هنگام رانندگی آواز می خواندند، جاده ی دنیا کمتر متلاطم و خروشان بود! چه کسی اهمیت می دهد که شما چندان خوب و درست آواز نمی خوانید. هیچ کس صدای شما را گوش نمی کند و آن را نمی شنود. ... داشتن یک دفتر یادداشت برای قدردانی و تشکر باعث افزایش خوشحالی و خوشبختی شما می شود. این اقدام نگرش شما را دربارۀ معجزاتی که هر روزه در زندگی تان رخ می دهد تغییر خواهد داد. ... انجام دادن کاری که از آن لذت می برید روزتان را شارژ و شما را پرانرژی می کند. برای من بیرون رفتن در هوای آزاد همان کاری است که از انجام دادنش لذت می برم! شما از انجام دادن چه کاری لذت می برید؟ چه چیزی برای شما لذت بخش است؟ چه چیزی لبخند به لبانتان می آورد؟ ...هر روز زمان کوتاهی را صرف آرام کردن ذهنتان کنید. کار چندان آسانی نیست؛ زیرا افکار مختلف به ذهنمان هجوم می آورند تا حواسمان را پرت کنند.

"تمام روز شارژ باشیم" انگیزه و ابزارهایی را برای تقویت زندگی شما فراهم می آورد. هر ایده انرژی زا به راحتی قابل پیگیری است، هزینه ای ندارد و روشنگر است.
"تمام روز شارژ باشیم" به شما می آموزد چطور:
* حرکت را آغاز کنید - در ابتدا فقط برای 5 دقیقه در روز – و همزمان با احساس سرزندگی بیشتر لبخند بزنید.
* اسرار غذا خوردن در بیرون را، که آرزو می کنید سالها پیش آنها را می دانستید، یاد بگیرید.
* برنام های را کشف کنید تا برای خوابیدن به شما کمک کند.
* عادات بدی را، که باعث می شوند تمرکز کمتری داشته باشید، از بین ببرید.
* حتی وقتی که بسیار پر مشغله اید روی یک کار تمرکز کنید.
* بهترین غذاها را برای کاهش خستگی پیدا کنید، از جمله بسیاری از غذاهای دارای کالری صفر که مزه آنها شبیه مقوا نیست.
با استفاده از استراتژی های فردی که به صورت الهام های روزانه ارائه می شوند، احساس سرزندگی، افزایش وضوح و ایجاد نشاط را تجربه کنید.

کتاب تمام روز شارژ باشیم

سید هافمن
درک سید، درک انرژی بی حد و حصر است. این مربی بهداشت و سلامت سه کسب و کار موفق را از پایه ایجاد کرده است. اگر امروز نمی توانید با او ملاقات کنید، احتمالاً در یک کلاس بدن سازی یا در حالپیاده روی است. او در 50 سالگی به قله کوه کلیمانجارو صعود کرد.سید آنچه را که می آموزد تمرین می کند. هیچ چیز نمی تواند جلوی حفظ تناسب اندام او را بگیرد. او هر روز شش وعده غذایی فوق العاده سالم می خورد و برنامه های قدرتی ، هوازی و انعطاف پذیری را در برنامه خود دارد.سید عاشق مسافرت است، از ماجراهای خلاقانه استقبال می...
دسته بندی های کتاب تمام روز شارژ باشیم
نکوداشت های کتاب تمام روز شارژ باشیم
سید با انرژی مثبت و تعهد نامحدود خود به زندگی سالم، آنها را برای کمک به دیگران به کار می گیرد.
Mary Fachman

تمام روز شارژ باشیم" یک تجربه عالی در به حداکثر رساندن انرژی شماست! خوب نوشته شده و به راحتی قابل اجرا است!
Elizabeth Hamilton

قسمت هایی از کتاب تمام روز شارژ باشیم (لذت متن)
آیا احساس می کنید همه قصد دارند به تعطیلات بروند به جز شما؟ برای اینکه به زندگی تان شور و انرژی ببخشید لازم نیست که خیلی از خانه تان دور شوید. شما می توانید به تعطیلاتی کوچک و کوتاه بروید… یک تا سه روز فرار کردن که به یک عالمه برنامه ریزی یا صرف هزینه ی زیاد نیاز ندارد.

شما باتری هایتان را شارژ می کنید و ذهنتان را از مسائل کاری خالی می کنید. به این ترتیب، در زندگی روزمره تان وقفه ای ایجاد می کنید. در این حین، شاید کمی آفتاب و نشاط هم نصیبتان شود.

زمان خاصی را درنظر بگیرید ( بهترین زمان حداقل دو ساعت قبل از وقت خواب است ). در این زمان، تمام افکار ناتمام و نصفه کاره ی خود را تمام کنید. از کارهایی که فردا باید انجام دهید فهرستی تهیه کنید، در صورت لزوم با دوستی صحبت کنید، نکاتی را در دفتر یادداشت روزانه تان بنویسید و درباره ی کارهایی که باید انجام دهید تصمیم بگیرید.

جسور و بی باک باشید، بی شک بعد از هفت تا هشت ساعت استراحت می توانید از عهده ی هر کار و هر چیزی برآیید. سپس با لبخند و اطمینان به اینکه همه چیز به خوبی پیش می رود به خواب بروید؛ درست شبیه یک کودک.