کتاب سرزمین شکوفه های هلو

Peach Blossom Spring
کد کتاب : 121711
مترجم : زهرا سجادی
شابک : 978-6001828430
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 503
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب سرزمین شکوفه های هلو اثر ملیسا فو

"سرزمین شکوفه‌های هلو"، یکی از آن داستان‌های گیرا و فراموش‌نشدنی است که با زبانی دلپذیر و تصاویری جذاب به دنیای ادبیات معاصر معرفی شده است. ملیسا فو، نویسنده‌ی این اثر، با استعداد خود در نقل و قول از جزئیات ظریف، یک داستان خانوادگی در قاب یک سفر تاریخی و فرهنگی می‌افریند. داستان، حول محور تغییرات چشمگیر چین در قرن بیستم می‌چرخد، و به موضوعاتی مانند فداکاری، امید، دوری، و بازگشت می‌پردازد. ملیسا فو، با بررسی عمق‌های روان‌شناختی شخصیت‌هایش، احساسات و تحولات آنها را در قاب یک جامعه در حال تحول به تصویر می‌کشد. "سرزمین شکوفه‌های هلو"، یک سفر به قلب چین است؛ به زمان‌هایی که تغییر در حال شکل‌گیری بود و به آینده‌ای نامعلوم پیوست. در این میان، خانواده‌ها و فردها با چالش‌هایی مواجه می‌شوند که تنها با عشق، اتحاد و امید می‌توانند آنها را پشت سر بگذارند.

این اثر، نه تنها یک داستان خانوادگی است بلکه یک شاهد تاریخی از تحولات چین در دوران‌های مختلف است. ملیسا فو، با دقت و حساسیت، توانسته جوانب مختلف فرهنگ و تاریخ چین را به زبانی جذاب و دلنشین بازگو کند، و خواننده را به یک سفر هیجان‌انگیز در زمان و مکان ببرد.

کتاب سرزمین شکوفه های هلو

ملیسا فو
ملیسا فو نویسنده ی آمریکایی در شمال نیومکزیکو بزرگ شد و در تگزاس، کلرادو، نیویورک، اوهایو و واشنگتن زندگی کرده است. او اکنون با همسر و فرزندانش در نزدیکی کمبریج انگلستان زندگی می کند. او با سوابق آکادمیک در فیزیک و انگلیسی، در آموزش و پرورش به عنوان معلم، برنامه‌نویس درسی و مشاور کار کرده است. سرزمین شکوفه هلو اولین رمان اوست.