کتاب اوهام 2

Illusions II: The Adventures of a Reluctant Student
کد کتاب : 122183
مترجم :
شابک : 978-6006231310
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب اوهام 2 اثر ریچارد باخ

کتاب اوهام ۲، سی و پنج سال پس از “اوهام ۱” نگارش شد. ریچارد باخ نویسنده مشهور کتاب “جاناتان مرغ دریایی” پس از تجربه یک سقوط مرگبار با هواپیمای شخصیش و اتفاقاتی که در زمان بیهوشی های مکررش و همچنین در دوره درمان طی کرده است، به نگارش اوهام ۲ پرداخته است.
این کتاب داستانی مبنی بر واقعیت است که به بیان قدرت اراده و ذهن انسان می پردازد. نویسنده تجربه ی مرگ را بسیار شیرین و لذت بخش دانسته و بازگشتش به این دنیا را ناشی از قدرت امید و اراده خود می داند. وی همچنین بسیار خلاقانه و خاص لحظات رفتن از این دنیا و پس از آن را در قالب صحنه های زیبایی توصیف کرده است. ریچارد باخ همچنین نکته هایی که از استاد معنویش دانلد شیمودا فراگرفته را در بخش هایی از این کتاب آورده و در ابتدای هر فصل جملاتی تامل برانگیز و جالب را ذکر کرده است، تا خواننده را به فکر فروبرد.

کتاب اوهام 2

ریچارد باخ
ریچارد دیوید باخ، زاده ی 23 ژوئن 1936، نویسنده ی آمریکایی است.باخ در اوک پارک ایالت ایلینوی به دنیا آمد و در سال 1955 به کالج دولتی لانگ بیچ رفت. او از همان دوران کودکی عاشق پرواز بود و اولین بار در پانزده سالگی پرواز با هواپیما را تجربه کرد.باخ به عنوان خلبان جنگنده به گارد ملی نیوجرسی پیوست و بعد از آن، در شغل هایی چون نویسنده ی فنی شرکت هوایی داگلاس و دبیر مجله ی Flying مشغول به کار شد.اکثر کتاب های باخ به گونه ای با پرواز مرتبط هستند، از داستان های اولیه ی او گرفته که تماما به پرواز با هو...