کتاب هیچ راهی دور نیست

There's no such place as far away
کد کتاب : 4303
مترجم :
شابک : 9789646671003
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 46
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1976
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب هیچ راهی دور نیست اثر ریچارد باخ


هنگامی که دختر کوچکی به نام رائه هانسن ریچارد در آستانه ی 5 سالگی بود باخ را به جشن تولدش دعوت کرد. اگرچه بیابان ها، طوفان ها، کوه ها و هزاران مایل آنها را از هم جدا می کرد، رائه مطمئن بود که دوستش خواهد آمد. هیچ راهی دور نیست، سفر معنوی هیجان انگیزی را روایت می کند که میهمان مورد انتظار رائه را در آن روز خاص به کنار او رساند - و از هدیه قدرتمند و ماندگاری می گوید که او را برای همیشه در قلب او نگه می دارد.
نوشته شده با همان سادگی ظریف که جاناتان مرغ دریایی را به یک پدیده پرفروش تبدیل کرده است ، هیچ راهی دور نیست ، قلب هزاران خواننده را لمس کرده است زیرا از اولین انتشار آن در سال 1979 این داستان الهام بخش ریچارد باخ ، یک یادآوری عمیق است که مایل ها و مسافت ها نمی تواند ما را از دوستان خود جدا کند ... که آنها همیشه با ما زندگی می کنیم. هر روز و هر لحظه.

کتاب هیچ راهی دور نیست

ریچارد باخ
ریچارد دیوید باخ، زاده ی 23 ژوئن 1936، نویسنده ی آمریکایی است.باخ در اوک پارک ایالت ایلینوی به دنیا آمد و در سال 1955 به کالج دولتی لانگ بیچ رفت. او از همان دوران کودکی عاشق پرواز بود و اولین بار در پانزده سالگی پرواز با هواپیما را تجربه کرد.باخ به عنوان خلبان جنگنده به گارد ملی نیوجرسی پیوست و بعد از آن، در شغل هایی چون نویسنده ی فنی شرکت هوایی داگلاس و دبیر مجله ی Flying مشغول به کار شد.اکثر کتاب های باخ به گونه ای با پرواز مرتبط هستند، از داستان های اولیه ی او گرفته که تماما به پرواز با هو...