کتاب متن کاوی

Machine Learning for Text
نگرش یادگیری ماشین
کد کتاب : 124446
مترجم :
شابک : 978-6008906339
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 676
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب متن کاوی اثر چارو سی. آگروال

استخراج نکات مفید از متن توسط روش‌های الگوریتم‌های آماری، متن‌کاوی، آنالیتیک متن، یا یادگیری ماشین از متن، نامیده می‌شود. انتخاب اصطلاح تا حد زیادی به جامعه پایه متخصص بستگی دارد. در این کتاب، از این ترم‌ها به‌صورت متناوب استفاده می‌شود. آنالیتیک متن در سالهای اخیر، به‌علت وفور داده‌های متنی در وب، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها، کتابخانه‌های دیجیتال، و سایت‌های گفتگو، به‌طور فزاینده مقبول واقع شده است.
در این کتاب، تنوعی از الگوریتم‌های متن‌کاوی، نظیر مدل‌سازی فاکتور ناپیدا، خوشه‌بندی، طبقه‌بندی، بازیابی، و کاربردهای مختلف وب، پوشش داده می‌شود. مطالب ارایه شده در اکثر فصول خودکفا بوده و به‌جز شناخت ابتدایی جبر خطی و احتمال، آشنایی قبلی با داده‌کاوی و یادگیری ماشین، مفروض نیست.

کتاب متن کاوی

چارو سی. آگروال
چارو آگاروال یکی از اعضای برجسته پژوهشی (DRSM) در مرکز تحقیقاتی IBM T. J. Watson در یورک‌تاون هایتس، نیویورک است. او لیسانس فناوری خود را در علوم کامپیوتر از مؤسسه فناوری هند در کانپور در سال 1993 و دکترای خود را در تحقیقات عملیاتی (تمرکز: بهینه سازی ریاضی) از مؤسسه فناوری ماساچوست در سال 1996 به پایان رساند. او به طور گسترده در زمینه داده کاوی کار کرده است. ، با علایق خاص در جریان داده ها، حریم خصوصی، داده های نامشخص و تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی. او 9 کتاب، بیش از 400 مقاله در مکان ...