کتاب مهارتهای مدیریت و رهبری

Management and leadership skills
کد کتاب : 124733
شابک : 978-6008906261
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 175
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مهارتهای مدیریت و رهبری اثر مجموعه ی نویسندگان

در این کتاب سعی شده تا مهارت‌های مهم رهبری، مدل‌های رهبری و پروش رهبری آگاهانه به همراه تمرینات مربوطه ارائه شود تا شما بتوانید به راحتی با به کارگیری این مهارت‌ها افراد تحت نظارت خود را در گروه، تیم، واحد یا سازمان هدایت نمایید.
ایده‌ها و راهکارهایی که در این کتاب معرفی خواهند شد، به شما کمک خواهند کرد که در تمام حوزه‌های زندگی خود رهبر موثرتری باشید. این کتاب مانند یک نقشه جامع و کاربردی است که شما را به سمت هدف که رهبری موثر است هدایت می‌کند. به عنوان والد، همسر، مدیر، مدیر عامل، مربی فوتبال، عضو هیأت مدیره یا با هر عنوان دیگری از رهبری قادر خواهید بود که این اطلاعات را بکارگیرید و اعتماد به نفس لازم در هر حوزه‌ای از زندگی به عنوان یک رهبر موفق داشته باشید.
همچنین به بررسی تفاوت‌های مدیر و رهبر، ویژگی رهبران موفق، مدل‌های مدیریت و نهایتا پرورش آگاهانه رهبری می‌پردازیم. با مطالعه این کتاب علاوه بر شناسایی توانایی‌های خود در مدیریت و رهبری، می‌توانید رهبری را در خود پرورش دهید. فراموش نکنید رهبری ضرورتا به معنی استفاده از قدرت نیست، مهارت‌های رهبری ذاتا در همه ما وجود دارند. اما ما باید با توسعه علایق خود شجاعت لازم برای انجام اقدامات ظاهرا دشوار، نامطمئن یا حتی اقدامات نه چندان محبوب را پیدا کنیم.

کتاب مهارتهای مدیریت و رهبری

دسته بندی های کتاب مهارتهای مدیریت و رهبری