کتاب وقتی هرگز از راه می رسد

When Never Comes
کد کتاب : 12719
مترجم :
شابک : 978-9644043673
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 396
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

از پرفروش ترین کتاب های سایت آمازون

معرفی کتاب وقتی هرگز از راه می رسد اثر باربارا دیویس

نویسنده باربارا دیویس در رمان وقتی از راه میرسد. به طرز ماهرانه ای به بررسی چشم اندازهای عاطفی حاصل از درد ، فقدان و ناامیدی می پردازد و خطری را که یک زن به امید دوست داشتن خواهد پذیرفت، را بازگو میکند.

کریستی لین به عنوان یک فراری نوجوان و فرزند یک معتاد ، مجبور به درک راه سختی است که هیچ مکانی دائمی نیست و هیچ قولی مقدس و ماندگار نیست. او مدتی را در همسری با مجرمی پناهنده یعنی، استفان لودلو به سر میبرد و از این طریق پناهگاه امنی برای زندگی پیدا میکند. تا اینکه روزی ماشین استفان را در مسیری خلوت پیدا میکنند و جسد او را از آب رودخانه بیرون میکشند.
طی این ماجرا کریستی متوجه میشود که استفان و معشوقه پنهانی اش یک فرزند داشته اند - دختر کوچکی به نام اریس ، که هم اکنون با مادربزرگش در فقر زندگی می کند.کریستی اکنون با دختری مواجه میشود که مانند خودش شرایط کودکی بسیار تلخی دارد. او که از این اتفاقا بسیار رنج دیده است اکنون میان دوراهی قرار گرفته است راهی میان بخشش یا گذشتن از این اتفاقات و دیگر با چیزی مواجه نشدن

کتاب وقتی هرگز از راه می رسد

قسمت هایی از کتاب وقتی هرگز از راه می رسد (لذت متن)
- من به هرگز اعتقاد ندارم، و تو هم نباید اعتقاد داشته باشی! + چه جوری می تونی به هرگز اعتقاد نداشته باشی؟ اون فقط یه کلمه هست. میسی خیلی جدی گفت: «نه. فقط یه کلمه نیست. اون تمام درهایی هست که ما بسته نگه می داریم. اون جاهایی هست که ما به خودمون اجازه ی رفتن بهش رو نمی دیم. چیزهایی که به خودمون اجازه ی داشتن یا بودنش رو نمی دیم، چون فکر می کنیم که برای بیشتر از این به اندازه ی کافی خوب یا قوی نیستیم. می فهمم چون من هم اینجوری بودم. و بعد سرپرست خانواده شدم، و فهمیدم که برای هرگزها وقت ندارم.» میسی مکث کرد، لبخندش مصنوعی و هراس انگیز بود. «تموم حرف من اینه، جوری زندگی کن که استحقاقش رو داری.»