کتاب تمایز شغلی

Career Distinction
با ایجاد برند شخصی،برتری خودتان را اثبات کنید
کد کتاب : 128562
مترجم :

شابک : 978-6225914551
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تمایز شغلی اثر ویلیام آرودا

در دنیای پررقابت امروزی، برندسازی شخصی و تمایز شغلی بیش از پیش اهمیت یافته است. کتاب «تمایز شغلی» نوشته‌ی ویلیام آرودا و کرستن دیکسن، یک راهنمای عملی برای ساخت برند شخصی قوی و متمایز می‌باشد که می‌تواند به شما در ایجاد موقعیت‌های شغلی بهتر و دستیابی به اهداف حرفه‌ای‌تان کمک کند.
این کتاب دربردارنده‌ی تکنیک‌ها و ابزارهای متعددی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود را کشف کنید و آن‌ها را به گونه‌ای به نمایش بگذارید که در بازار کار مورد توجه قرار گیرید. «تمایز شغلی» یک نقشه راه قدرتمند برای ساخت و حفظ برند شخصی است که در این جهان پر از رقابت، شما را از دیگران متمایز می‌سازد. این کتاب با بیان مثال‌های واقعی و مطالعات موردی، فرآیند ساخت برند شخصی را به زبانی ساده و کاربردی توضیح می‌دهد.
کتاب شامل تمرینات عملی و ارزیابی‌های خودسنجی است که به خوانندگان امکان می‌دهد برند شخصی خود را بسازند و مدیریت کنند. «تمایز شغلی» یک نقشه راه قدرتمند برای ساخت و حفظ برند شخصی است که در این جهان پر از رقابت، شما را از دیگران متمایز می‌سازد. نویسندگان این کتاب، هر دو متخصص شناخته شده در زمینه برندسازی شخصی هستند، و در این کتاب، اصول و استراتژی‌های کلیدی را برای تقویت و برجسته‌سازی حضور شما در بازار کار ارائه می‌دهند.
مولفان کتاب از تجربیات واقعی و مثال‌های متنوعی برای الهام‌بخشی به خوانندگان استفاده کرده‌اند تا نشان دهند چگونه افراد می‌توانند با استفاده از استراتژی‌های برندسازی شخصی، به تمایز شغلی دست یابند. اگر به دنبال این هستید که در محیط کاری خود به شخصیتی تأثیرگذار تبدیل شوید، کتاب «تمایز شغلی» منبعی غنی و کاربردی است. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه حضور آنلاین خود را تقویت کنید، شبکه‌های حرفه‌ای خود را توسعه دهید، به طور موثر از داستان های شخصی خودتان استفاده کنید تا برندتان را بهبود بخشید.

کتاب تمایز شغلی

ویلیام آرودا
ویلیام آرودا، کهنه کار برندسازی شرکتی و کارآفرین موفق، بنیانگذار و رئیس Reach، رهبر جهانی در برندسازی شخصی با نمایندگانی در 49 کشور و محصولاتی است که توسط بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان استفاده شده است. او همچنین یکی از بنیانگذاران CareerBlast.TV است، یک پلت فرم یادگیری ویدیویی برای حرفه ای ها. لیست طولانی مشتریان او شامل American Express، Google، Gucci، IBM، J&J، LinkedIn، Microsoft، Pepsi، Starwood Hotels و Target است. ویلیام به عنوان یک رهبر فکری، سخنگوی برندسازی شخصی، رسانه های اج...