کتاب به کجا چنین شتابان؟

where are you going so fast?
کد کتاب : 129015
شابک : 978-6225212916
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 76
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب به کجا چنین شتابان؟ اثر پروین علی پور

به کجا چنین شتابان؟ مجموعه ای است از هفده داستان کوتاه که درون مایه همه آنها خاطرات خوشی است که نویسنده از پشت میز نشستن‌هایش در مدرسه دارد؛ چه روزگاری که درس میخوانده و چه روزهایی که درس می داده. داستانهای این مجموعه احساسی عاطفی با زبانی ساده و طنزآمیز و در عین حال با نثری پاکیزه و آراسته به آرایه های ادبی روایت شده اند.
نویسنده در مقدمه کتابش یادآوری کرده: «مجموعه داستان به کجا چنین شتابان؟ پیشکشی است به پدر خودم، به پدر شما و به تمام پدران این مرزوبوم که گرچه حتی گاهی بیش از مادران دل در گرو مهر فرزندانشان دارند خیلی وقت ها به هر دلیلی که هست از ابراز آن ناتوان اند.»

(از متن ناشر)

کتاب به کجا چنین شتابان؟

پروین علی پور
پروین علی پور (متولد ۱۳۲۵ در شهسوار) مترجم آثار کودک و نوجوان است و از پیشگامان این حوزه در ایران به شمار می آید. کتاب «چه جوری می شود بال شکسته ای را درمان کرد» با ترجمه او به عنوان کتاب برتر کودک و نوجوان معرفی شد.او کارشناس ارشد روان شناسی است و به دلیل علاقه اش به ادبیات، سال ها به عنوان دبیر ادبیات به بچه ها تدریس کرده و همچنین حدود شش سال با سمت تهیه کننده و تکنولوژیست آموزشی در تلویزیون مشغول به کار بوده است. علی پور تا اکنون ۴ جایزه از شورای کتاب کودک گرفته است. او همچنین نویسنده برگز...