کتاب جایگاه سازی در مد و هنر

Positioning in fashion and art
کد کتاب : 130059
شابک : ‭978-6225459175‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 121
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب جایگاه سازی در مد و هنر اثر ابوالفضل داودی رکن آبادی

دنیای مد به دلیل کثرت برندهایی که در فصلی خاص همگی به یک ترند مشابه روی آورده و مفاهیمی یکسان را در محصولات خود به کار می‌گیرند تا از گردونه‌ی رقابت در آن فصل عقب نمانند، وضعیتی پیچیده دارد و اهمیت آگاهی از مفهوم جایگاه‌سازی و کاربست آن در این نوع کسب‌وکارها بیشتر احساس می‌شود؛ این در حالی است که کمتر مستند علمی به توصیف ساده و در عیت حال عملیاتی مفهوم جایگاه‌سازی در مد پرداخته است.
هدف نویسندگان این کتاب تمرکز بر دو حوزه‌ی اصلی کاربرد جایگاه‌سازی در مد و نیز قابل فهم ساختن این مفهوم علمی در دنیای مد است، به نحوی که خواننده بتواند با مرور مثالهای متعدد، درک جامعی از اهمیت و ارزشمندی جایگاه‌سازی خصوصا در مد پیدا کرده و از سوی دیگر هنرمند صاحب ایده و اثر با استفاده از این مفهوم بتواند جایگاه خاص خود را در ضمیر بازار طراحی و پیاده سازی نماید.
به دلیل قرابت مد با هنر بخشهایی از کتاب به کاربرد جایگاه‌سازی در هنر نیز اختصاص یافته تا بدین وسیله بینش هنرمند فعال در صنعت مدرانیز ارتقا دهد.

کتاب جایگاه سازی در مد و هنر

ابوالفضل داودی رکن آبادی
دکتر ابوالفضل داودی رکن آبادی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و سردبیر در فصلنامه مطالعات هنرهای کاربردی بوده است.
دسته بندی های کتاب جایگاه سازی در مد و هنر