کتاب مخاطب مورد نظر

I've Got Your Number
کد کتاب : 131453
مترجم :
شابک : ‭978-6227566710‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب مخاطب مورد نظر اثر سوفی کینسلا

کتاب «مخاطب مورد‌نظر»، رمانی نوشته‌ی سوفی کینسلا است. این رمان که با پیرنگی عاشقانه و کمدی نوشته‌شده و داستان دختری به نام پاپی را روایت می‌کند. پاپی وایت، حلقه‌ی نامزدی خود را که سه‌نسل در خانواده‌ی نامزدش بوده، گم می‌کند. پاپی عصبی و سردرگم از گمشدن حلقه‌ی نامزدی، تلفن‌همراه خود را هم گم می‌کند و این شروع ماجراجویی پاپی در پی یافتن حلقه و تلفن‌همراه است. پاپی وایت در هتلی منتظر آمدن خانواده‌اش از آمریکا است که همزمان حلقه و تلفن همراه خود را گم می‌کند. او که هرگز در زندگی احساس خوش‌شانسی نکرده، باز خود را در بدشانسی دیگری می‌بیند. تنها نقطه‌ی روشن زندگی او، ازدواج با مرد ایده‌ال خود، مگنوس تاویش است که با گمشدن حلقه، آینده‌ی این ازدواج هم مبهم می‌شود و
تلاش می‌کند حداقل تا مدتی، دست‌چپ خود را از او مخفی نگه دارد. پاپی در‌واقع تلفن‌همراه خود را زمانی از‌دست‌می‌دهد که در تمرین آتش‌نشانی هتل شرکت‌کرده است. او در ابتدا فکر می‌کند که تلفن به سرقت رفته و همانطور که با درماندگی اطراف لابی هتل قدم می‌زد، تلفنی رها‌شده در سطل زباله پیدا می‌کند. پاپی فکر می‌کند که تلفن را با خود می‌برد و شماره‌ی خود را به نگهبانان می‌دهد که اگر موبایل یا حلقه پیدا شدند، با او تماس بگیرند. اما صاحب تلفن، تاجر معروفی به نام سم راکستون است. پاپی پیش‌از‌آنکه تلفن را به سم پس‌دهد، ایمیل و پیام‌های او را می‌خواند و متوجه می‌شود که زندگی این دو، به‌طور عجیبی در‌هم‌تنیده است. این رمان داستانی طنز و غیرقابل پیش‌بینی دارد.

کتاب مخاطب مورد نظر

سوفی کینسلا
سوفی کینسلا، زاده ی 12 دسامبر 1969، نویسنده ای انگلیسی است. کینسلا در آکسفورد ابتدا به تحصیل در رشته ی موسیقی پرداخت اما یک سال بعد به تحصیل در رشته ی سیاست، فلسفه و اقتصاد روی آورد. او قبل از روی آوردن به نوشتن داستان، به عنوان روزنامه نگار حوزه ی مالی کار می کرد. کتاب های او به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.