کتاب هل اول

Hol Aval
رازها و رمزهای خلق، حفظ و رشد ثروت در ایران
کد کتاب : 132505
شابک : 978-6220606222
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 378
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب هل اول اثر صادق الحسینی

چه فقیر و چه پولدار همه نگران پول هستند. فقیر نگران پول درآوردن و پولدار نگران این‌که چگونه از پولش محافظت کند. اما چه کسی می‌خواهد نگران پول باشد؟ هیچ‌کس!
این کتاب منحصربه‌فرد است، چرا که کتابی برای پایان دادن به نگرانی شما برای پول درآوردن و پایان تشویش برای حفاظت از ثروتتان در یکی از پرنوسان‌ترین اقتصادهای جهان یعنی اقتصاد ایران است.
این کتاب برای خواندن نیست، برای عمل کردن است. اگر به رازها و رمزهای این کتاب عمل کردید، هل اول به دوچرخه‌ی مالی شما داده می‌شود و بدون زمین خوردن و از دست دادن زمان یاد می‌گیرید در این فضای بی‌ثبات چطور باید زندگی خود را با آرامش بسازید، البته بدون این‌که زندگی دیگران را خراب کنید. دقیقا همان‌طور که دوچرخه‌سواری را یاد گرفتید!
این کتاب برای همه‌ی افراد با هر سطحی از سواد مناسب است. اگر هیچ چیز از اقتصاد نمی‌دانید این کتاب به شما کمک می‌کند تا پایه‌های اقتصاد و سواد مالی را درست در ذهن خود بنا کنید. اگر هم تجربه‌ی بیشتری دارید یا سرمایه‌گذار ماهری هستید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را به‌نحو محسوسی بهبود بخشید.

کتاب هل اول

صادق الحسینی
سید محمد صادق الحسینی اقتصاد دان بنام ایرانی است.مدرک تحصیلیکارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران، 1385کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه تهران، 1387فارغ التحصیل روابط بین الملل و مدیریت عمومی توسعه از دانشکده مکسول، 1392سوابق اجراییمدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت "سرمایه گذاری بیمه ایران (سبا)"، 1395 تاکنونمدیرعامل شرکت "سرمایه گذاری کمیته ملی المپیک"، 1393 تا 1395قائم مقام امور بین‌الملل و مشاور مدیرعامل شرکت "گلف اجنسی ایران"، 1391 تا 1393معاون مالی-اداری و عضو هیات مدیره "مرکز تحقیقات معاصر" ...