کتاب رهبری BS

Leadership BS
کد کتاب : 133367
مترجم : امیرحسین مروی
شابک : 978-6222903619
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب رهبری BS اثر جفری ففر

کتاب «رهبری BS» نوشته‌ی جفری ففر، استاد دانشکده کسب‌وکار استنفورد در سال 2015 منتشر شد. این کتاب چالش‌ها و تناقض‌های رایج در تدریس و پیاده‌سازی رهبری در سازمان‌ها و محل کار را بررسی می‌کند.
ففر با نقد صریح و بی‌پرده مفاهیم و ایده‌های رایج در‌مورد رهبری، به‌دنبال آن است تا یک چشم‌انداز واقع‌بینانه‌تر و کاربردی‌تر از رهبری ارائه دهد. نویسنده با بررسی افسانه‌های رایج درباره‌ی رهبری، مانند اهمیت اعتماد، صداقت‌ و داشتن قلبی مهربان، ادعا می‌کند که این ارزش‌ها گاهی اوقات می‌توانند در عمل موانعی بر سر راه موفقیت باشند. او همچنین به تناقضات بین آموزه‌های رایج در زمینه‌ی رهبری و واقعیت‌های موجود در محیط کار اشاره می‌کند، جایی‌که رفتارهای خودخواهانه و قدرت‌طلبانه گاهی اوقات به موفقیت بیشتری منجر می‌شوند. ففر راهکارهایی را برای بهبود فضای کاری و راهنمایی حرفه‌ای ارائه می‌دهد که بر پذیرش واقعیت‌های محیط کار و استفاده استراتژیک از آن‌ها تمرکز دارد.
از جمله نقاط قوت کتاب، رویکرد صریح و بدون پرده‌پوشی خود در بررسی واقعیت‌های سخت محیط کار است. این اثر یک نگاه تازه و بدیع به مفهوم رهبری ارائه می‌دهد و خوانندگان را تشویق می‌کند تا فراتر از کلیشه‌های سنتی فکر کنند.
در مجموع، کتاب  «رهبری BS»، یک کتاب چالش‌برانگیز و تفکربرانگیز است که  پنجره‌ای تازه به مفاهیم روزمره باز می‌کند که به خوانندگان اجازه می‌دهد تا با لنزی تازه به مفاهیم رهبری نگاه کنند و ممکن است به آن‌ها کمک کند تا نگرشی تازه، برای پیشرفت در محیط‌های کاری پیچیده‌ی امروزی پیدا کنند.

کتاب رهبری BS

جفری ففر
جفری فافر (متولد 23 ژوئیه 1946، سنت لوئیس، میسوری) نظریه پرداز تجاری آمریکایی و استاد رفتار سازمانی توماس دی دوم در دانشکده تحصیلات تکمیلی بازرگانی دانشگاه استنفورد است و یکی از تاثیرگذارترین متفکران مدیریت های امروزی به شمار می رود.