کتاب فرهنگ ساختن فرهنگ

What You Do Is Who You Are
کد کتاب : 103181
مترجم :
شابک : 978-6227089202
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب فرهنگ ساختن فرهنگ اثر بن هوروویتز

این کتاب توضیح می دهد که چگونه فرهنگ خود را با توجه به چهار مدل رهبری و فرهنگ سازی هدفمند کنید - رهبر تنها شورش بردگان، توسن لوورتور هائیتی. سامورایی ها که هفتصد سال بر ژاپن حکومت کردند و فرهنگ مدرن ژاپن را شکل دادند. چنگیز خان که بزرگترین امپراتوری جهان را ساخت. و شاکا سنگور، مردی که به جرم قتل محکوم شد و مخوف ترین باند زندان را در حیاط اداره کرد و در نهایت فرهنگ زندان را تغییر داد.
هوروویتز این نمونه‌های رهبری را به مطالعات موردی مدرن مرتبط می‌کند، از جمله اینکه چگونه تکنیک‌های فرهنگی لوورتور توسط رید هستینگز در نتفلیکس، تراویس کالانیک در اوبر، و هیلاری کلینتون به کار گرفته شد (یا باید می‌شد) و اینکه چگونه دیدگاه چنگیز خان در مورد فراگیری فرهنگی مشابهی دارد. کار دان تامپسون، اولین مدیر عامل آفریقایی-آمریکایی مک دونالد، و مگی وایلدروتر، مدیر عاملی که ارتباطات مرزی را رهبری می کرد. سپس هوروویتز راهنمایی هایی را برای کمک به هر شرکتی برای درک استراتژی خود و ایجاد یک فرهنگ موفق ارائه می دهد.
این کتاب، سفری در میان فرهنگ، از باستان تا مدرن است. در طول مسیر، به یک سوال اساسی برای هر سازمان پاسخ می دهد: ما کی هستیم؟ چگونه مردم در مورد ما صحبت می کنند زمانی که ما در اطراف نیستیم؟ چگونه با مشتریان خود رفتار کنیم؟ آیا ما در کنار مردمی هستیم که درگیر هستند؟ آیا می توان به ما اعتماد کرد؟
اینکه شما چه کسی هستید ارزش هایی نیست که روی دیوار فهرست کرده اید. این چیزی نیست که در جلسه شرکت می گویید. این کمپین بازاریابی شما نیست. حتی آن چیزی نیست که شما باور دارید. آنچه شما هستید همان کاری است که انجام می دهید. هدف این کتاب این است که به شما کمک کند کارهایی را انجام دهید که برای تبدیل شدن به آن گونه رهبری که می خواهید و دیگران می خواهند از آنها پیروی کنند، نیاز دارید.

کتاب فرهنگ ساختن فرهنگ

بن هوروویتز
بنجامین آبراهام هوروویتز، زاده ی 13 ژوئن 1966، تاجر، سرمایه گذار، وبلاگ نویس و نویسنده ی آمریکایی است.هوروویتز در لندن به دنیا آمد و در کالیفرنیا بزرگ شد. او مدرک کارشناسی خود را در رشته ی علوم کامپیوتر از دانشگاه کلمبیا دریافت کرد و همین رشته را در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس ادامه داد.هوروویتز کار خود را در سال 1990 به عنوان مهندس آغاز کرد. او در سال 1997 معاون مدیرعامل شرکت Netscape شد و یک سال بعد به سمت قائم مقام بخش تجارت الکترونیک شرکت AOL نائل شد.بن هوروویتز اکنون به همراه همسر و فر...
قسمت هایی از کتاب فرهنگ ساختن فرهنگ (لذت متن)
وقتی مدیر عامل لود کلود بودم پیش خودم فکر کردم فرهنگ شرکتم بازتابی از ارزشها رفتارها و شخصیت خود من خواهد بود. پس تمام توانم را برای رهبری کردن با سرمشق صرف کردم وقتی شرکت بزرگ شد و آدم های مختلفی واردش شدند در کمال بهت و وحشت دیدم این روش جواب نمیدهد فرهنگمان شوربایی شده بود از فرهنگهای مختلفی که به واسطه مدیرهای مختلف - و اغلب به صورت ناخودآگاه شکل گرفته بود بعضی مدیرها عربده کش هایی بودند. که کارکنانشان را میترساندند بعضی دیگر اصلا حواسشان به دادن بازخورد نبود، بعضی ها حتی به خودشان زحمت نمیدادند جواب ایمیل بدهند. آشفته بازار بزرگی بود.