کتاب ارزیابی عملکرد

Performance Reviews
راه حل های حرفه ای برای چالش های روزانه
کد کتاب : 25715
مترجم :
شابک : 978-6006227252
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب ارزیابی عملکرد اثر هاروارد بیزینس ریویو

انجام بررسی عملکرد می تواند استرس زا باشد. اما این مکالمات برای پیشرفت کارمندان شما حیاتی است و به شما این امکان را می دهد که به طور رسمی با آنها در مورد دستاوردهایشان نسبت به اهدافشان ارتباط برقرار کنید. بررسی عملکرد شما را از طریق اصول اولیه راهنمایی می کند. شما یاد خواهید گرفت که:
اطلاعات درست را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنید
ارزیابی خود را مستند کنید
مشکلات عملکرد را برطرف کنید
اهداف چالش برانگیز تعیین کنید
وقت زیادی ندارید؟ با مجموعه مدیریت 20 دقیقه ای HBR، به سرعت در ضروری ترین مهارت های تجاری برسید. فرقی نمی‌کند به یک دوره آموزشی کوتاه‌مدت نیاز داشته باشید، هر کتاب در این مجموعه یک آغازگر مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا یک موضوع کلیدی مدیریت را درک کنید. توصیه هایی که می توانید به سرعت بخوانید و به کار ببرید، برای حرفه ای های جاه طلب و مدیران مشتاق - از معتبرترین منبع در تجارت است.

کتاب ارزیابی عملکرد

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.
قسمت هایی از کتاب ارزیابی عملکرد (لذت متن)
چگونه با چالش تعیین اهداف مواجه شوید؟ بهینه کاوی روش مفیدی است. از اطلاعاتی که در نشریات تخصصی، اینترنت، گزارش های سالانه شرکت ها و سایر منابع بیرونی منتشر می شوند، استفاده کنید و عملکرد خود را با دیگران مقایسه کنید. از منابع داخلی بهینه کاوی نیز غافل نشوید. برای مثال، ممکن است فرایند مشابهی در واحد دیگری بهتر انجام شود. اهداف را در پرتو اطلاعات حاصل از بهینه کاوی تعیین کنید. بررسی روند گذشته نیز مفید است. اگر معیاری را تعیین می کنید که اطلاعات آن در سال های گذشته وجود دارد، استفاده از آن ها برای اطلاع از روند معیار به عنوان مبنای هدف گذاری مفید خواهد بود. بیشتر مدیران از این روند برای تعیین اهداف استفاده می کنند. برای مثال، اگر فروش طی دوسال گذشته به طور متوسط هر فصل 5 درصد افزایش داشته است، تعیین هدف رشد 6 یا 8 درصدی فروش در فصل آتی مناسب خواهد بود.