کتاب از بازخوردت متشکرم

Thanks for the Feedback
کد کتاب : 115048
مترجم :
شابک : 978-6007677902
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب از بازخوردت متشکرم اثر داگلاس استون

کتاب «از بازخوردت متشکرم» نوشته داگلاس استون، در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این کتاب به بررسی بهترین نحوه‌ی دریافت بازخورد‌ها، یادگیری از آن‌ها و استفاده بهینه از آن‌ها در روابط شخصی و حرفه‌ای می‌پردازد.
بازخورد منبع حیاتی یادگیری است. با این حال، دریافت بازخورد آسان نیست، به خصوص زمانی که به نظر نادرست، ناعادلانه یا بد ارائه شده است. نویسنده توضیح می‌دهد که چرا دریافت بازخورد بسیار سخت است، و چارچوب و ابزارهایی را برای کمک به شما برای دریافت بهترین بازخورد ارائه می‌کند.
این کتاب به نقش مهمی که بازخوردها در بهبود مهارت‌ها، روابط و عملکرد ما دارند، اشاره می‌کند. استون در این کتاب با تکیه بر مطالعات علمی در زمینه روابط انسانی و ارتباطات، راهکارهایی را برای دریافت موثر بازخوردهای منفی یا مثبت ارائه می‌دهد. نویسنده به شکلی دقیق تشریح می‌کند که چطور می‌توانیم به بهترین شکل ممکن از بازخوردها بهره ببریم و چگونه می‌توانیم با روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی که در این کتاب آموزش داده می‌شوند، به طور قابل توجهی کیفیت روابطمان را بهبود دهیم. وی توضیح می‌دهد که با تمرکز بر محتوای بازخورد دیگران و نه شخص آن‌ها، می‌توان از اطلاعات با ارزشی که در بازخورد وجود دارد بهره برد. علاوه بر ارائه مفاهیم نظری، استون از تجربیات شخصی و موارد واقعی نیز برای تبیین و توضیح مفاهیم استفاده می‌کند.
به طور کلی، کتاب «از بازخوردت متشکرم» یک راهنمای عملی و همه جانبه برای استفاده از بازخوردها به منظور بهبود روابط و عملکرد شخصی و حرفه‌ای ماست. این کتاب به افرادی که به دنبال رشد و توسعه‌ی فردی و حرفه‌ای خود هستند، پیشنهاد می‌شود.

کتاب از بازخوردت متشکرم

داگلاس استون
داگلاس استون یک مشاور ثروت در SeaCrest Wealth Management است که بیست و سه سال تجربه را در کار خود با خانواده های مرفه به ارمغان می آورد. داگلاس پس از گذشت هفت سال از عمر حرفه‌ای‌اش، رویکرد صنعت خود را زیر سوال برد و در سال 2009، خانه اصلی را که در آن کار می‌کرد، ترک کرد تا به یک مشاور مستقل تبدیل شود. او به مدت شش سال، رویکرد خودآموخته و جامع خود را برای مدیریت ثروت در پول واقعی با داگ استون، یک برنامه رادیویی در KMED 1440 AM در مدفورد، اورگان مورد بحث قرار داد. امروزه داگ دانش...