کتاب مخمل و جین تن خانواده ات کن

Dress your family in corduroy and denim
کد کتاب : 13578
مترجم :
شابک : 978-6002533418
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 230
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد دریافت جایزه ی Grammy سال 2005

برنده ی جایزه ی Audie سال 2005

معرفی کتاب مخمل و جین تن خانواده ات کن اثر دیوید سداریس

مجموعه ای از داستان های کوتاه طنز و تامل آور به نام های برگ برنده، تغییری در من، دختر خانه کناری، خروس روی نرده، درش را بگذار، جوجه در مرغدانی و… که با اقتباس از زندگی این نویسنده ی نامدار آمریکایی، مسائل اجتماعی و شرایط زیست انسان امروزی را به زیبایی تصویر می کنند.

سداریس در این داستان ها وضعیت بشری را آشکار کرده و وقتی داریم از خنده روده بر می شویم ناگهان غافلگیرمان می کند. سداریس از آنجا که در رادیو برنامه سازی کرده و برای برنامه های رادیویی متن نوشته، در درآوردن فضای چالشی بین شخصیت ها و خلق لحظات ناب استادانه عمل می کند.

کتاب مخمل و جین تن خانواده ات کن

دیوید سداریس
دیوید ریموند سداریس، زاده ی 26 دسامبر 1956، طنزپرداز، کمدین و نویسنده ی آمریکایی است.سداریس در شهر رالی در کارولینای شمالی بزرگ شد. او پس از سپری کردن دوران مدرسه، مدتی را در دانشگاه کارولینای غربی به تحصیل مشغول شد اما بعد به دانشگاه کنت رفت. سداریس در سال 1983 به شیکاگو رفت و در سال 1987 از انستیتوی هنر شیکاگو فارغ التحصیل شد. او سپس وارد عرصه ی نوشتن مطالب طنزآمیز برای رادیو و سایر رسانه ها شد.دیوید سداریس اکنون به همراه نامزدش در منطقه ی هرشام در ساسکس غربی زندگی می کند.
دسته بندی های کتاب مخمل و جین تن خانواده ات کن
قسمت هایی از کتاب مخمل و جین تن خانواده ات کن (لذت متن)
من آن قدری که هیو می گوید بی احساس نیستم ولی وقتی ده سال است که با کسی هستید اوضاع تغییر می کند. به ندرت فیلمی درباره زوج هایی که مدت زیادی با هم هستند می سازند و دلیل درستی هم دارند: زندگی های ما کسل کننده است. دوران عاشقی لحظه های خاص خود را داشت ولی حالا تبدیل شده ایم به قسمت دو قابل پیش بینی که هیچ آدم عاقلی حاضر نیست برای دیدنش پولی بدهد (واااو، نگاه کن، دارند پاکت قبض برقشون رو باز می کنند!). هیو و من چنان مدت درازی با هم بوده ایم که گاهی برای تعارف زدن به یکدیگر باید علنا وارد درگیری فیزیکی شویم.