کتاب من پاتریک مودیانو هستم

Un pedigree
کد کتاب : 13624
مترجم :
شابک : 978-6003763951
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 108
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب من پاتریک مودیانو هستم اثر پاتریک مودیانو

نویسنده در کتاب پیش رو به بیان داستان گونه ی سرگذشت خود از آشنایی پدر و مادرش تا سن بیست و یک سالگی اش می پردازد. روایتی غم انگیز و دردناک که رابطه ی سرد او با والدینش و کودکی از دست رفته اش را به تصویر می کشد.

کتاب من پاتریک مودیانو هستم

پاتریک مودیانو
مودیانو از مادری بلژیکی و پدری یهودی اهل ایتالیا در سال ۱۹۴۵ به دنیا آمده است. وی از چهره های نوجوی ادبیات مدرن فرانسه شناخته میشود که آثارش هم تحسین منتقدان ادبی را برانگیخته و هم خوانندگان فراوان دارد. مودیانو از نویسندگان پرکار به شمار می رود و برخی از کارهای او به فیلم نیز برگشته است. جایزه ی بزرگ آکادمی فرانسه برای ادبیات در سال ۱۹۷۲ نصیب وی شد. در سال ۱۹۷۸، جایزه ی معتبر فرانسوی گنکور را برای رمان خیابان بوتیکهای خاموش دریافت کرد. در سالهای اخیر رمانهای «میدان اتوال»، «در کافه جوانی گمش...
قسمت هایی از کتاب من پاتریک مودیانو هستم (لذت متن)
مادرم دختر زیبایی بود با قلبی از سنگ. نامزد مادرم آن روزها سگی به او هدیه کرده بود. مادرم درست از آن سگ مراقبت نمی کرد و سگش را همیشه به دیگران می سپرد، درست همان کاری که سال ها بعد با من کرد. سگ مادرم یک روز از پنجره ی آپارتمان بیرون پرید و درحقیقت این طوری خودکشی کرد. مادرم در دو یا سه عکس با سگش دیده می شود. من در اینجا باید اعتراف کنم که آن سگ خیلی مرا تحت تاثیر قرار می دهد. حس می کنم من و آن سگ خیلی به هم نزدیک هستیم.