کتاب مادرانه

Madarane
تاملی در مقام مادری و اهمیت فرزندآوری
کد کتاب : 136242
شابک : 978-9640228555
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب مادرانه اثر محمدجواد نظافت یزدی

کتاب پیش‌رو، مجموعه گفتارهایی از حجت الاسلام محمدجواد نظافت یزدی را شامل می‌شود که با بهره گیری از تعالیم و معارف قرآن به مقام و جایگاه مادری پرداخته شده است. ضرورت و اهمیت فرزندآوری با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب و برنامه حساب شده دشمن درباره موانع فرزندآوری، نگرش‌های غلط و رفتارهای نادرست که ممکن است مانع فرزندآوری در میان خانوادها شود، از جمله مطالبی هستند که در مباحث این‌کتاب قرار دارند.
در پایان نیز مجموع‌هایی از تصاویر درباره رسالت مادری، فرزند آوری و تربیت فرزند ضمیمه شده است. این تصاویر حاصل کار برخی موسسات و نهادهای دغدغه‌مند در زمینه فرزندآوری مانند نهضت مردمی پوستر انقلاب، پویش ایران جوان، سایت رهبر انقلاب (بخش ریحانه)، مجموعه خیمه (بانوان هنرمند انقلابی) و خانه طراحان انقلاب اسلامی هستند.

کتاب مادرانه

محمدجواد نظافت یزدی
حجت‌الاسلام محمدجواد نظافت یزدی در سال ١٣۴۶ در خانواده ای با ایمان و دوستدار خاندان پاک پیامبر اکرم (ص) به دنیا آمد. ایشان در سال ١٣۶۰ وارد حوزه علمیه مشهد مقدس گردید و پس از مدتی تحصیل در آن دیار، به شهر مقدس قم هجرت نمود و از محضر بزرگانی چون: «آیت الله صالحی» و «اعتمادی» بهره های علمی فراوان برد. پس از علم اندوزی در قم، دوباره به زادگاه خویش بازگشت و به تربیت طلاب علوم دینی پرداخت.
قسمت هایی از کتاب مادرانه (لذت متن)
کتاب پیش‌رو، مجموعه گفتارهایی از حجت الاسلام محمدجواد نظافت یزدی را شامل می‌شود که با بهره گیری از تعالیم و معارف قرآن به مقام و جایگاه مادری پرداخته شده است. ضرورت و اهمیت فرزندآوری با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب و برنامه حساب شده دشمن درباره موانع فرزندآوری، نگرش‌های غلط و رفتارهای نادرست که ممکن است مانع فرزندآوری در میان خانوادها شود، از جمله مطالبی هستند که در مباحث این‌کتاب قرار دارند. در پایان نیز مجموع‌هایی از تصاویر درباره رسالت مادری، فرزند آوری و تربیت فرزند ضمیمه شده است. این تصاویر حاصل کار برخی موسسات و نهادهای دغدغه‌مند در زمینه فرزندآوری مانند نهضت مردمی پوستر انقلاب، پویش ایران جوان، سایت رهبر انقلاب (بخش ریحانه)، مجموعه خیمه (بانوان هنرمند انقلابی) و خانه طراحان انقلاب اسلامی هستند.