کتاب روش طراحی تمرین یوگا

Yoga Sequencing: Designing Transformative Yoga Classes
راهنمای آموزشی یوگا،طراحی کلاس های قابل تغییر در یوگا

مشخصات کتاب روش طراحی تمرین یوگا
مترجم : سارا وطن آبادی
شابک : 978-6007312742
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 459
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 23 آذر

معرفی کتاب روش طراحی تمرین یوگا اثر مارک استیونز

نویسنده ی کتاب پیش رو به آموزش طراحی کلاس های یوگا در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته، تمرین های مختلف سازگار با کودکان، زنان و سالمندان و سیکل های مناسب برای سلامت روح و روان، تقویت چاکراها و سه دوشای اصلی در آیورودا می پردازد.

کتاب روش طراحی تمرین یوگا

دسته بندی های کتاب روش طراحی تمرین یوگا
قسمت هایی از کتاب روش طراحی تمرین یوگا (لذت متن)
در ابتدای دوران بارداری، حدود 13 هفته اول، رهجویان باید خیلی ملایم تمرین کنند، چون در حال سازگاری با تغییرات هورمونی و انرژی در دوره ای سخت و حساس هستند. در این مرحله باید مستقرتر و کمی آرام تر بود، تمرکز بیش تری بر درون داشت و فضای دلخواهی را برای رشد تخمک بارور شده ایجاد کرد. اوجایی پرانایاما را اجرا کنید. کاپالابهاتی پرانایاما یا تکنیک های تنفسی دیگر یوگا را که در اجرایشان شکم به شدت بالا و پایین می رود، اجرا نکنید. با جهش به آساناها نروید، چون به جنین ضربه شدید وارد می کند (اگر رهجو باردار در تمرین های سبک فلو تجربه کافی دارد، شاید راحت تر باشد به آن ها ادامه دهد).