کتاب روش طراحی تمرین یوگا

Yoga Sequencing: Designing Transformative Yoga Classes
راهنمای آموزشی یوگا،طراحی کلاس های قابل تغییر در یوگا
  • قیمت : 80,000 تومان

  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: چیمن چیمن
کد کتاب : 13772
مترجم : سارا وطن آبادی
شابک : 978-6007312742
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 459
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روش طراحی تمرین یوگا اثر مارک استیونز

یوگا یک ورزش زنده و یک تمرین جهانی برای بهبود کلی سلامت و تندرستی است. با ده ها میلیون نفر در سراسر جهان که در حال حاضر یوگا کار می کنند، حرفه تدریس یوگا به سمتی پیش رفته است که استاندارد های بهتری برای معلمان این ورزش نعیین شده است.

در کتاب « روش طراحی تمرین یوگا » میخوانیم : توالی یوگا ، طراحی کلاس های یوگای قابل تغییر است و اصول و روش های اساسی را برای برنامه ریزی و ترتیب توالی کلاس های یوگا ارائه می دهد. این کتاب با پرداختن به یکی از محبوب ترین مباحث در حرفه یوگا ، شصت و هفت توالی حرکت های یوگا (یوگا آسانا) را ارائه می دهد که طیف گسترده ای از تجربه دانشجویان یوگا است که از جمله سکانس های مختلف برای سطوح تازه کار ، متوسط ​​و پیشرفته را شامل می شود .به یوگا برای کودکان ، نوجوانان ، زنان درمسیر زندگی و سالمندان پرداخته می شود. کلاس هایی برای کاهش افسردگی و اضطراب و توالی برای هر یک از چاکراهای اصلی و قوانین اصول آیرودزیک است. هر توالی راهنمایی برای آموزش مدل های تنفسی مختلف (پرایایاما) و تکنیک های مراقبه را فراهم می کند که به یوگا قدرت تغییر پذیری اش را می دهد.

کتاب روش طراحی تمرین یوگا

مارک استیونز
مارک استیونز متولد سانتا کروز ، کالیفرنیا است ،وی با بالاترین نمرات از دانشگاه کالیفرنیا فارق التحصیل شد .سپس هفت سال تحصیلات تکمیلی را در UCLA به پایان رساند ، و سال ها به عنوان فعال مدنی ،مشاور، معلم و آموزش دهنده ، فعالیت کرد.او پس از کاوش مختصری در مورد یوگا در دوران نوجوانی اش ، او تمرین روزانه یوگا را در سال 1991 آغاز کرد که تا به امروز نیز ادامه دارد. او تدریس یوگا را از سال 1996 آغاز کرد. بنیانگذار بنیاد Yoga Inside Foundation ، LA Yoga Center و Santa Cruz Yoga است. نوشته های استفان د...
دسته بندی های کتاب روش طراحی تمرین یوگا
نکوداشت های کتاب روش طراحی تمرین یوگا
“A thoughtful, detailed, and unique treatment of the art of sequencing and the power held within each living expression of this practice of yoga.”
"یک درمان متفکرانه ،با جزئیات و بی نظیر از هنر توالی و قدرت موجود در هر بیان زنده تمرین یوگا."
Janet Stone, yoga teacher, Yoga Tree, San Francisco

“A must-have for any yoga teacher. … Offering terrific insights on philosophy, practice and pranayama (the three big ‘P’s’), Yoga Sequencing - while keeping an emphasis on asana practice – nicely compiles these three subjects in an authoritative way.”
"کتابی است که برای هر معلم یوگا لازم است. … با ارائه بینش های فوق العاده ای در مورد فلسفه ، تمرین و پرانایاما (سه مورد مهم "P") ، یوگا سکانسینگ - در حالی که تأکید خود را بر تمرین آسانا می گذارد - این سه موضوع را به شکلی کاملا قابل قبول گردآوری می کند. "
Yoga Teacher Magazine

قسمت هایی از کتاب روش طراحی تمرین یوگا (لذت متن)
در ابتدای دوران بارداری، حدود 13 هفته اول، رهجویان باید خیلی ملایم تمرین کنند، چون در حال سازگاری با تغییرات هورمونی و انرژی در دوره ای سخت و حساس هستند. در این مرحله باید مستقرتر و کمی آرام تر بود، تمرکز بیش تری بر درون داشت و فضای دلخواهی را برای رشد تخمک بارور شده ایجاد کرد. اوجایی پرانایاما را اجرا کنید. کاپالابهاتی پرانایاما یا تکنیک های تنفسی دیگر یوگا را که در اجرایشان شکم به شدت بالا و پایین می رود، اجرا نکنید. با جهش به آساناها نروید، چون به جنین ضربه شدید وارد می کند (اگر رهجو باردار در تمرین های سبک فلو تجربه کافی دارد، شاید راحت تر باشد به آن ها ادامه دهد).