کتاب کابوک

Bird Box
  • 10 % تخفیف
    389,000 | 350,100 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 14537
مترجم :
شابک : 978-6008939450
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 382
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

برنده ی جایزه ی Michigan Notable Book Award در سال 2015

نامزد جایزه ی James Herbert Award در سال 2015

نامزد جایزه برام استوکر در سال 2014

معرفی کتاب کابوک اثر جاش ملرمن

کابوک نوشته شده با تنش روایی کتاب "جاده" و ترس دقیق و عالی ای مانند کتاب های استفان کینگ کلاسیک ، یک محرک ترسناک است حاشیه ای است که در دنیای آخرالزمانی نزدیک به آینده قرار دارد – شاهکاری پر تعلیق از تخیل فوق العاده ی جاش ملرمن.
چیزی آنجاست. . .
چیزی وحشتناک که نباید دیده شود. یک نگاه و یک شخص همه چیز را به سمت خشونت کشنده ای سوق می دهد. هیچ کس نمی داند این چیست یا از کجا آمده است.
پنج سال پس از آغاز آن ، تعداد معدودی از بازماندگان پراکنده ، از جمله مالوری و دو فرزند خردسالش ، باقی مانده اند. او در خانه ای متروکه در نزدیکی رودخانه زندگی می کند ، آرزو می کند که به مکانی بگریزد که خودش و بچه هایش در امان باشند. حالا که دختر و پسرش چهار ساله هستند ، وقت آن رسیده است. اما سفر وحشتناک خواهد بود: بیست مایل قایق رانی – با چشم بسته - و بدون چیزی که بتواند به آن اعتماد کند بجز عقلش و گوشهای آموزش دیده ی بچه هایش. یک انتخاب اشتباه می تواند آن ها را به کشتن دهد و چیزی در حال تعقیب آنها است. این انسان است یا حیوان یا هیولا ؟
مالوری که در تاریکی محاصره شده و با صداهای آشنا و ترسناک احاطه شده است ، به سفری ترسناک می رود - سفری که او را به دنیایی ندیده و بازگشت به گذشته می برد ، به همراهانی که روزی او نجاتشان داده است. تحت هدایت تام ، گروهی از افراد غریبه در برابر این وحشت پنهان گرد هم آمدند و نظمی از هرج و مرج ایجاد کردند. اما وقتی منابع کم می شود، آنها مجبور می شوند به دنیای خارج بروند و با سوال نهایی روبرو شوند: در دنیایی که دیوانه شده است ، به چه کسی می توان اعتماد کرد؟
رمان نفس گیر جاش ملرمن، کابوک، با در هم بافتن گذشته و حال ، عکسی فوری وحشتناک از جهان کشف نشده است که شما را مجبور به ادامه دادن تا آخرین صفحه می کند.

کتاب کابوک

جاش ملرمن
جاش ملرمن، زاده ی 24 جولای 1975، خواننده و نویسنده ای آمریکایی است. ملرمن قبل از انتشار کتاب «جعبه پرنده»، چهارده داستان نوشته بود که هیچ کدام به چاپ نرسیده بودند. کتاب «جعبه پرنده» در سال 2014 به انتشار رسید و با موفقیت های بسیاری در سطح جهان مواجه شد.
نکوداشت های کتاب کابوک
A book that demands to be read in a single sitting, and through the cracks between one’s fingers. There has never been a horror story quite like this. Josh Malerman truly delivers.
داستانی که می طلبد آن را در یک نشست و درحال لرزیدن به خود بخوانی . هیچ داستان ترسناکی مانند این نیست. جاش ملرمن واقعا از عهده ی آن بر آمده است.
Hugh Howey, New York Times bestselling author of Wool

This completely compelling novel contains a thousand subtle touches but no mere flourishes-it is so well, so efficiently, so directly written I read it with real admiration. Josh Malerman does the job like a fast-talking, wised-up angel.
این رمان کاملا قانع کننده شامل هزار تاچ ظریف است که تنها تزئینی نیست بلکه بسیار خوب، بسیار کاآمد و مستقیم نوشته شده و من آن را همراه با تحسین زیادی خواندم. ملرمن این کار را مانند فرشته ای حراف و سریع انجام می دهد.
Peter Straub

The author uses understatement and allusion to create a lean, spellbinding thriller that Stephen King fans will relish.
نویسنده از کتمان کردن حقیقت و ایجاد ابهام استفاده می کندتا تریلری کم حجم و مسحور کننده خلق کند که طرفداران استفان کینگ از آن لذت خواهند برد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب کابوک (لذت متن)