کتاب اکسیر

The way of the wizard
بیست درس معنوی برای آفرینش زندگی دلخواه
کد کتاب : 14625
مترجم :
شابک : 978-9643412340
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

اکسیر
The way of the wizard
۲۰ درس معنوی برای آفرینش زندگی دلخواه
کد کتاب : 100135
مترجم :
شابک : 978-6222580124
قطع : رقعی
تعداد صفحه : ‫216
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

طریق کیمیاگری
The way of the wizard : twenty spiritual lessons in creating the life you want
کد کتاب : 100233
مترجم :
شابک : ‫‭978-6226395984
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 207
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اکسیر اثر دیپاک چوپرا

کتاب "اکسیر" شامل "بیست درس معنوی برای آفرینش زندگی دلخواه" است که دکتر "دیپاک چوپرا" آن را به نگارش در آورده است. اخیرا "دیپاک چوپرا" به دنیای داستان ورود کرده و این حرکت او نتایج متفاوتی را به همراه داشته است. این بار ، او مقداری از فرهنگ عامیانه را در "بیست درس معنوی برای آفرینش زندگی دلخواه" آمیخته است. "دیپاک چوپرا" با استناد به افسانه های کاملوت و استفاده از آرتور و مرلین به عنوان استعاره هایی از جوینده ی جاویدان و خرد درونی ، ابزارهایی را برای یافتن افسون در آن ها به خوانندگان می دهد.
این کتابی است که حکمت هندو را در داستان شاه آرتور و جادوگر مرلین باز می کند. به جای اینکه مستقیما به خواننده آموزش دهد ، این درس از طریق داستان هایی درباره مرلین و آرتور جوان ارائه می شود. هر درس دارای یک داستان ، یک توضیح از درس و یک توضیح از معنی استفاده از درس در زندگی شما است. این یک روش هوشمندانه برای معرفی این مفاهیم معنوی به فردی است که در فرهنگی متفاوت پرورش یافته است ، خصوصا اگر شخص به داستان های شاه آرتور علاقمند باشد. حتی اگر در جستجوی مفاهیم معنوی هم نیستید ، می توانید از خواندن این کتاب درس های زندگی کسب کنید.
بخش نخست کتاب "اکسیر" از دکتر "دیپاک چوپرا" ذهن خواننده را برای ورود به جهان کیمیاگر آماده می کند و پس از آن در بخش دوم کتاب، "بیست درس معنوی برای آفرینش زندگی دلخواه" ارائه می شود. در بخش سوم و آخر کتاب "اکسیر" ، "دیپاک چوپرا" هفت گام کیمیاگری را آموزش می دهد و این گام ها خلاصه ای از همه ی آن چیزی است که مرلین به آرتور آموخته است.

کتاب اکسیر

دیپاک چوپرا
دیپاک چوپرا (به انگلیسی: Deepak Chopra) (به هندی: दीपक चोपड़ा) (متولد ۱۹۴۶ در دهلی-نو)، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است.او بخاطر ترویج طب روحانی در میان بسیاری مردمان از کشورهای مختلف شهرت دارد.او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده.دیپاک چوپرا در دهلی نو به دنیا آمد، پدر و مادر او کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است.پدر بزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود.
نکوداشت های کتاب اکسیر
Returning to the themes of alchemy and wizardry he introduced in The Return of Merlin (LJ 7/95), perennially popular author Chopra here articulates a 20-step guide for discovering the wizard within and taking control of the spiritual journey of one's life.
با بازگشت به مضامین کیمیاگری و جادوگری که در کتاب "بازگشت مرلین" معرفی کرده بود ، نویسنده محبوب و ابدی، چوپرا ، در اینجا راهنمای 20 مرحله ای را برای کشف جادوگر درون و کنترل سفر معنوی زندگی فردی بیان می کند.
Library Journal Library Journal

Chopra is big. His message about attaining joy and fulfillment by recognizing the mind-body connection has struck a chord that's reverberated beyond New Agers into the general public.
چوپرا با عظمت است. پیام او در مورد دستیابی به شادی و رضایت از طریق شناخت ارتباط ذهن و بدن ، آکورد و آوازی را فرا گرفته است که فراتر از عصر جدید در میان عموم مردم انعکاس یافته است.
 Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب اکسیر (لذت متن)
مردم می خواهند بدانند چرا من که از هند می آیم تا این اندازه به کیمیاگران علاقه مندم. پاسخم این است که: در هند، ما هنوز معتقدیم که کیمیاگران وجود دارند. کیمیاگر چیست؟ نه کسی که صرفا قادر به تبدیل فلزات است، بلکه کسی که می تواند تحول ایجاد کند. کیمیاگر می تواند ترس را به شادی و ناکامی را به کامروایی بدل کند. کیمیاگر می تواند محدود به زمان را به بی زمان تبدیل کند. کیمیاگر می تواند شما را فراسوی محدودیت ها به نامحدود ببرد. وقتی در هند بزرگ می شدم می دانستم همه این ها حقیقت دارد. گاه پیرمردانی که پیراهن سفید به تن و صندل به پا داشتند به خانه ما می آمدند و حتی در برابر چشمان پسرکی بهت زده، موجودات بسیار ویژه ای به نظر می رسیدند. کاملا در آرامش بودند. از وجودشان شادمانی و عشق می تراوید، و گویی فراز و نشیب های خروشان زندگی روزمره کوچک ترین اثری به حال آن ها نداشت. ما آن ها را گورو یا مشاوران معنوی می خواندیم. اما مدت ها به درازا کشید تا دریابم که گوروها و کیمیاگران یکسانند. هر جامعه ای آموزگاران و حکیمان و شفادهندگان خود را داراست. گورو فقط واژه دیگری برای صاحبان فرزانگی معنوی بود. در غرب، کیمیاگر عمدتا به صورت ساحری انگاشته می شود که به کیمیاگری سرگرم است و مس را به طلا تبدیل می کند. کیمیاگری در هند نیز مرسوم است ( در واقع در هند اختراع شد ) ، اما واژه کیمیا به راستی واژه ای رمزی است و به مفهوم تبدیل آدمیان به طلاست، و تبدیل ویژگی های حقیرمان ترس و جهل و نفرت و شرم به گرانقدرترین گوهر موجود عشق و توفیق! پس آموزگاری که بتواند به شما بیاموزد چگونه خود را به انسانی آزاد و دوست داشتنی تبدیل کنید، صاحب اوصاف کیمیاگر است و همواره کیمیاگر بوده است.