کتاب عشق با حروف کوچک

Love in Small Letters
کد کتاب : 1468
مترجم :
شابک : 978-964-448-741-5
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

از پرفروش ترین کتاب های داستانی در آمریکا و اروپا

معرفی کتاب عشق با حروف کوچک اثر فرانسس میرالس

کتاب عشق با حروف کوچک، رمانی نوشته ی فرانسس میرالس است که اولین بار در سال 2006 منتشر شد. وقتی ساموئل در روز اول ژانویه از خواب برمی خیزد، مطمئن است که سال پیش رو، هیچ چیز هیجان انگیز یا عجیبی برایش نخواهد داشت؛ تا این که غریبه ای وارد خانه اش می شود که قصد رفتن ندارد. حضور گربه ای ولگرد به نام میشیما باعث می شود که ساموئل با افراد اسرارآمیزی رو به رو شود که زندگی اش را برای همیشه، به شکلی باورنکردنی دگرگون خواهند کرد. دوستیِ غیرمنتظره ای از دل این اتفاقات سر برمی آورد، عشقی قدیمی دوباره شعله ور می شود و ساموئل برای اولین بار در زندگی اش درمی یابد که کارهای کوچک و روزمره، قدرت این را دارند که طوفانی از عواطف را در قلب انسان به راه بیندازند.

کتاب عشق با حروف کوچک

فرانسس میرالس
فرانسس میرالس، زاده ی 27 آگوست 1968، نویسنده ی اسپانیایی است. میرالس در بارسلونا به دنیا آمد. او رشته ی روزنامه نگاری را برای تحصیل برگزید اما بعد از چهار ماه، از آن انصراف داد. میرالس سپس در یک بار مشغول به کار شد و در آن جا نواختن پیانو را آموخت.او به تحصیل در رشته ی ادبیات انگلیسی روی آورد و داستان نویسی را به صورت جدی تری دنبال کرد. کتاب های میرالس در اسپانیا به محبوبیت بالایی دست یافته اند.
نکوداشت های کتاب عشق با حروف کوچک
Delightful.
لذت بخش.
Matthew Quick

Miralles’s endearing romantic comedy.
داستان طنزآمیز و عاشقانه ی دوست داشتنی میرالس.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Genuinely charming.
با جذابیتی بدیع.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب عشق با حروف کوچک (لذت متن)
هزاران شمع را می توان تنها با یک شمع روشن کرد، و زندگی آن شمع به خاطر این کار، کوتاه تر نخواهد شد. تقسیم کردن شادی، هیچ وقت چیزی از آن کم نمی کند.

سگ ها ارباب دارند و گربه ها، خدمتگزار.

اون نمی خواد با هیچ کدوم از شما باشه. اگر نامزدش رو دوست داشت، با تو درگیر این مسائل نمی شد و اگر تو رو دوست داشت، بلافاصله نامزدش رو ترک می کرد.