کتاب چاه معراج

The Well of Ascension
مجموعه مه زاد - کتاب دوم
کد کتاب : 14907
مترجم :
شابک : 978-6006225915
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 412
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چاه معراج اثر برندون سندرسون

چاه معراج رمانی تخیلی است که توسط نویسنده آمریکایی برندون سندرسون نوشته شده است. این رمان در 21 آگوست 2007 توسط منتشر شد و دومین رمان در سه گانه "میستبورن" است و در ادامه آخرین امپراطوری داستان میستبورن را روایت می کند.

غیرممکن انجام شده است. پروردگار حاکم - مردی که ادعا می کرد خدای است و هزار سال بر جهان وحشیانه حکومت کرد ناپدید شده است. اما قهرمانی که بر آن غلبه کرده بود، نیز مرده است ، و اکنون وظیفه عالی ساختن یک دنیای جدید را به پروتستان جوان خود ، وین ،واگذار شده است.

ولی اوضاع آنطور که انتظار می رفت پیش نرفته است. اتفاقات بسیار عجیبی در اطراف محافظ جوان در حال رخ دادن است که حتی اوضاع را از زمان حکمرانی پیشین خطرناک تر کرده است.
سه ارتش قوی به آن ها حمله کرده اند. روزبه روز محاصره تنگ تر می شود. افسانه ای باستانی کورسویی از امید برای شان در بردارد؛ اما حتی اگر این افسانه حقیقت داشته باشد، هیچ کس نمی داند چاه معراج کجاست یا چه نیرویی در آن نهفته است!

کتاب چاه معراج

برندون سندرسون
برندون سندرسون، زاده ی 19 دسامبر 1975، نویسنده ی آمریکایی داستان های فانتزی و علمی تخیلی است.سندرسون در لینکلن نبراسکا به دنیا آمد. او از همان دوران نوجوانی، عاشق و شیفته ی رمان های فانتزی شد و چندین بار تلاش کرد که داستان های خودش را بنویسد.سندرسون به دانشگاه بریگام یانگ رفت و در رشته های ادبیات انگلیسی و نویسندگی خلاق فارغ التحصیل شد.او در زمان تحصیل، داستان های زیادی می نوشت و تا سال 2003، دوازده رمان به رشته ی تحریر درآورد که همگی منتشر نشده بودند. اولین رمان سندرسون در سال 2005 به چاپ رس...
نکوداشت های کتاب چاه معراج
All the explosive action any adventure fan could want.
تمام اعمال انفجاری که طرفداران ماجراجویی می توانند بخواهند.
Locus

A great epic fantasy . . . Fans of Terry Goodkind and Terry Brooks will find The Well of Ascension fulfilling, satisfying, and incredibly exciting.
خیالی حماسی عالی. . . طرفداران این مجموعه این قسمت را نیز رضایت بخش و فوق العاده هیجان انگیز می یابند.
SFRevu.com

قسمت هایی از کتاب چاه معراج (لذت متن)
برای هزار سال خاکستر در هوا بود و هیچ گلی نمی رویید. برای هزار سال اسکاها با رنجش در بردگی بودند و در ترس زندگی می کردند. برای هزار سال لرد فرمانروا، با قدرت مطلق و همه ترسی تمام حکمرانی می کرد و شکست ناپذیر بود. سپس، وقتی امید برای زمان زیادی که دیگر کسی چیزی از آن به خاطر نداشت، از بین رفته بود، نیمه اسکایی به شدت زخمی و دلشکسته در اعماق جهنمی ترین زندان لرد فرمانروا پیدا شد. کلسییر نسیان کرد و در خودش قدرت های یک مه زاد را یافت. او که دزدی قابل و رهبری ذاتی بود، استعدادهایش را به کار بست تا با بزهکاری های شیرین خود لرد فرمانروا را هدف قرار دهد. کلسییر قابل اعتمادترین، باهوش ترین و برگزیده ترین الومنسرهای دنیا را گرد هم آورد، که هر کدام یکی از چند نیروی او را داشتند و همه شان چالشی با خطر بالا به حساب می آمدند. این موقع بود که او رویای نهایی اش را آشکار کرد، نه تنها می خواست بزرگ ترین دزدی تاریخ را انجام دهد بلکه می خواست ارباب جاودانه اش را سرنگون کند.