کتاب دستان شفابخش

Man the healer Learn to heal
کد کتاب : 15280
مترجم :
شابک : 978-9649174785
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 303
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1986
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 59
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

تجسم شفابخش
Der Heiler in Dir
دس‍ت‍ان ش‍ف‍اب‍خ‍ش
  • 210,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: میلاد میلاد
    نویسنده:
کد کتاب : 120556
مترجم :
شابک : 978-9646261365
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 358
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1986
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دستان شفابخش اثر خوزه سیلوا

این کتاب براساس موفق ترین برنامه توسعه ذهن امروز در جهان ، دوره ی کامل تکنیک های کنترل ذهن سیلوا را در قالب خود درمانی ارائه می دهد. تنها در چهل روز دستان شفابخش به خونندگان نحوه ی استفاده از قدرت ذهن شان برای به دست آوردن سلامتیشان را می آموزد . سیلوا روشی را توسعه می دهد که به شما این امکان را می دهد که به صورت خوداگاه به حالت ذهنی آلفا دست پیداکنید و سپس درمان را آغاز کنید. این اثر مملو از داستان های موفقیت این روش و انسان هایی مانند شما است که با بکارگیری آموزه های این کتاب توانسته اند بیماری های لاعلاج خود را درمان کنند و سلامتیشان را بدست آورند. بعضی از آنها از لبه ی گور به زندگی بازگشته اند و اکنون در حال توصیف قدرت این تکنیک ها هستند که هر کسی می تواند با استفاده از آن بر بیماری های خود غلبه کنند . این کتاب متد سیلوا را به گونه ای سازمانان یافته و با زبانی ساده آموزش می دهد. اگر بیماری درمان ناپذیری دارید و از مراجعه به پزشکان نتیجه ای نگرفته اید، اگر در دام عادات ناپسند خود گرفتارید، یا اگر تندرست هستید و می خواهید همیشه تندرست بمانید، خواندن کتاب برای شما بسیار سودمند و کارساز خواهد بود.

کتاب دستان شفابخش

خوزه سیلوا
خوزه سیلوا (یازدهم اوت 1914 - 7 فوریه 1999) یک متخصص پاراپای روان شناس و نویسنده "روش سیلوا" و "سیستم ESP Silva UltraMind" ، با هدف کمک به افراد در افزایش ضریب هوشی، توسعه مهارت های روانی و ... بود. با استفاده از نیروهایی که برای علم ناشناخته هستند، توانایی بهبودی هم از راه دور خود و هم دیگران را دارند.خوزه سیلوا در لارودو، تگزاس متولد شد. او و خواهر بزرگتر و برادر کوچکترش توسط مادربزرگشان بزرگ شده اند. سیلوا از 6 سالگی با فروش روزنامه ها، کفش های درخشان و انجام کارهای عجیب و غریب از خانواده ...
نکوداشت های کتاب دستان شفابخش
By reading one chapter a day and doing the indicated exercises, you can be firmly on the path to wellness in just six weeks.
با خواندن روزی یک فصل از کتاب و انجام تمرین های پیش بینی شده در آن،شما تنها در شش هفته در مسیر سلامتی گام برمی دارید.
ebooks

You the Healer is an eye opening, useful tool. It contains a forty-day step-by-step, home study course on how to become a healer and how to create and live a healthy disease-free life.
دستان شفابخش یک ابزار مفید است که نگرش شما را تغییر می دهد. این دوره شامل یک دوره ی آموزش مرحله به مرحله ی چهل روزه در مورد چگونگی شفابخش شدن و چگونگی ایجاد یک زندگی سالم و عاری از بیماری است.
Magical Blend Magazine, January 1990

قسمت هایی از کتاب دستان شفابخش (لذت متن)
ذهن راهنمای مغز و مغز راهنمای بدن است. یاد بگیرید که چگونه از ذهنتان برای بهبودی بدن خود استفاده کنید.