کتاب قصه درمانی

My Voice Will Go with You
نقش قصه در تغییر زندگی و شخصیت
کد کتاب : 48936
مترجم :
شابک : 978-9646839526
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 271
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1982
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب قصه درمانی اثر میلتون اریکسون

میلتون اچ اریکسون را تاثیرگذارترین هیپنوتیزم درمانگر زمان ما می نامند. بخشی از درمان او استفاده از آموزش قصه ها بود که از طریق شوک، تعجب یا سردرگمی - با استفاده نبوغ از سوالات، جناس و شوخی بازی - به مردم کمک می کرد تا موقعیت های خود را به شیوه ای جدید ببینند. سیدنی روزن در این کتاب "قصه درمانی " بیش از صد داستان را گردآوری کرده است. آنها به کلمه ارائه شده و همراه با تفسیر دکتر روزن، تحت عناوینی مانند داستان های انگیزشی، بازآفرینی، و تسخیر چشم بی گناه دسته بندی می شوند.

کتاب قصه درمانی خواندنی ترین اثر، سرشار از خاطرات و نظرات شخصی دکتر روزن است. داستان های ارائه شده در این کتابد، نشان می دهند که چگونه بر محدودیت های همیشگی غلبه کنیم، تجارب را از منفی به مثبت تغییر دهیم و ارزش ها را کشف کنیم. این کتاب نتیجه ترکیبی قابل توجه از خواندن سرگرم کننده است که بینش روانشناختی شخصی را تقویت می کند.

برای خواندن لذت بخش و بسیار آموزنده است. ما این کتاب را به شدت توصیه میکنیم.

کتاب قصه درمانی

میلتون اریکسون
میلتون اریکسون (زادهٔ ۵ دسامبر ۱۹۰۱ – درگذشتهٔ ۲۵ مارس ۱۹۸۰) روان‌درمانگر و روان‌شناس اهل ایالات متحده آمریکا با تخصص هیپنوتیزم و خانواده‌درمانی بود.اریکسون در سال ۱۹۸۰ در هفتاد و هشت سالگی در گذشت و از خود چندین کتاب مهم درباره ظرفیت عظیم انسان برای غلبه بر محدودیت‌هایش بجا گذاشت.