کتاب وابستگی عاطفی

Beyond Codependency
(ترک و بهبودی از عوارض آن)
  • 13,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: لیوسا لیوسا
    نویسنده:
کد کتاب : 47786
مترجم : فرامرز مسیحی
شابک : 978-6003400436
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 330
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب وابستگی عاطفی اثر ملودی بیتی

کتاب وابستگی متقابل نوشته ی ملودی بیتی با موضوع خودیاری، روابط خانوادگی و بهداشت شخصی نوشته شده است. این کتاب اولین بار در سال 1989 منتشر شد و تا سال 2009 در 25 نوبت در آمریکا تجدید چاپ شد و بیش از 5 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد. کتاب وابستگی متقابل به میلیون ها نفر در جهان کمک کرده تا رفتار بیمارگونه ی خود را در وابستگی متقابل ترک کنند.
ملودی بیتی در این کتاب استقلال فردی و ارزش های فردی را در قالب داستان های آموزنده، تفکرات و تمرین های این کتاب به مخاطب می آموزد و جهان پیچیده ی وابستگی متقابل را به یک نقشه ساده و قابل فهم تبدیل می کند. خواننده در نهایت به کمک مسیری که ملودی بیتی آن را نشان می دهد می تواند از وابستگی متقابل رها شود و به شادی و خوشبختی دست پیدا کند.
ملودی بیتی درباره ی محتوای این کتاب می گوید: «این کتاب درباره ی چگونه کمک کردن به شخص معتاد یا هرگونه افراط کار دیگر نیست، اما با مداوای شما احتمال بهبود معتاد نیز افزایش می یابد. کتاب های زیادی درباره ی کمک به معتادان وجود دارد، اما این کتاب به خطیرترین و ناشناخته ترین وظیفه ی شما می پردازد و آن اینکه شما برای بهبود خود چه باید بکنید».

کتاب وابستگی عاطفی

ملودی بیتی
ملودی بتی نویسنده آمریکایی،با توجه به حکمت شفابخشی دوازده مرحله ای، مسیحیت و ادیان شرقی، کتابهای بیشماری در مورد رشد و روابط شخصی به تحریر در آورده است. ملودی با انتشار "هم وابستگی" در سال 1986 ، به نویسنده ای مشهور در ادبیات خودپروری تبدیل شد و آثار خود را به میلیون ها خواننده نیازمند به روابط سالم تر هدیه کرد. او در مالیبو، کالیفرنیا زندگی می کند.