کتاب سرزمین موعود

Promised Land
(ماجراجویی روی مبل 1)
کد کتاب : 16316
مترجم :
شابک : 978-6226344241
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 266
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1976
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه ادگار سال 1977

معرفی کتاب سرزمین موعود اثر رابرت بی پارکر

این کتاب دربردارنده داستانی کارآگاهی و روان شناسانه است؛ نخستین جلد از ماجراهای اسپنسر، یک کارآگاه خصوصی، که کمک به افراد و انسانیت پیش از هرچیز برای او اهمیت دارد.
در سرزمین موعود او درگیر پرونده مردی می شود که همسرش به احتمال بسیار زیاد از خانه گریخته است و مرد از اسپنسر می خواهد تا همسرش را پیدا کند.
رابرت بی.پارکر با قلم روان و توانمند خود و شخصیت پردازی غنی، داستانی با شخصیتی مخالف تبعیض، خشونت علیه زنان و کودکان و مشکلات اجتماعی خلق کرده و مخاطب حرفه ای را به مطالعه ی روایتی جذاب و خواندنی فراخوانده است.

کتاب سرزمین موعود

رابرت بی پارکر
رابرت براون پارکر (17 سپتامبر 1932 - 18 ژانویه 2010) نویسنده داستان آمریکایی، در درجه اول ژانر معمایی/کارآگاهی بود.مشهورترین آثار او 40 رمانی است که درباره کارآگاه خصوصی اسپنسر نوشته شده است.شبکه تلویزیونی ABC مجموعه تلویزیونی Spenser: For Hire را بر اساس شخصیت هایی در اواسط دهه 1980 توسعه داد. مجموعه ای از فیلم های تلویزیونی بر اساس شخصیت نیز تولید شد.آثارش شامل دانش دائره المعارف منطقه شهری بوستون است.رمان های اسپنسر توسط منتقدین و نویسندگان پرفروش همچون رابرت کریس ، هارلان کوبن و دنیس لانه...