کل کتاب خاطرات و روزمرههای یه دختر دبیرستانی بود من دیگه آخراش واقعا حوصلم سررفته بود به زور تمومش کردم
کتاب خوب و قشنگی بود ولی با غلطهای املایی و سانسورهای بسیار زیادی همراه بود
جلد دوم کی ترجمه میشه؟
میشه لطفا بگید کدوم نشر رو بگیرم ک هم نسبتا سانسور کمتری داشته باشه و متنش هم خوب باشه و روون.
ترجمه فاطمه حامدی فر کسایی که خواندن چطور بوده ؟ روون بود و کدوم نشر سانسور کمتری داره؟
سانسور خانم حامدی فر خیلی کمتره با دوستم مقایسه کردیم. اما ترجمه ش یکم سخته و جملاتش پیچیدهتر از ماته. مات روون تره.
خیلی سانسور داره؟🥺خیلی میخوام این کتابو ولی نشر هاشو نمیشناسممم
من الان تمومش کردم از انتشارات مات … سانسور قطعا داشت ولی منظور رو میرسوند … بنظرم خوب بود
هم کتاب و هم ترجمه عالی بودند ، ترجمه خانم حامدی فر.
من از نشر نارنگی ایران کتاب خریدم و پر از سانسور ترجمه روون بود ولی با سانسوراش عملا توهین به شعور مخاطب کرده بود
ترجمه خوب نبود و خیلی سانسور داشت یه بخش هایی از کتاب کلا ترجمه نشده بود و تو داستان نبود
کدوم نشرو گرفتید؟
چقدر سانسور داره؟
بدون سانسور هست؟ چون تعداد صفحاتش کمتر از کتاب اصلی هست چون کتاب اصلی 336 صفحه است .
خیلی خوب بود مرسی واقعاً عالی
برگاش کاهیه؟ خطش خوبه؟
این نشر معتبره ؟ کسایی که گرفتن از ترجمه راضی بودن ؟
این انتشارات کلا سانسور و بده من پیشنهاد نمیکنم
جلد دومش کی میاد؟ من اینو خوندمش خیلی قشنگ بود ترجمش خوب بود
کاش یه نشر معتبر ترجمش میکرد😩
تا حالا از این نشر کتابی نگرفتم، چطور بود؟
سانسورش زیاده ؟ ترجمش خوبه ؟
نه سانسور نداره